خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقادی به نبودن برخی اعضای فعلی در لیست اصلاح طلبان

متن یادداشت رسیده از «سعید احمدیان» کارشناس ارشد مدیریت شهری به انصاف نیوز با عنوان «حذف عناصر تاثیرگذار شورای چهارم به چه قیمتی؟» در پی می آید:

انتشار فهرست پیشنهادی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، جامعه منتظر اصلاح طلب را در بهت و حیرت فرو برد. حذف اسامی شاخص در لیست ارائه شده به نحوی بود که شائبه اشتباه در ارائه لیست را ایجاد می‌کرد. نکته جالب لیست حذف عناصر شاخص فراکسیون اصلاح طلبان شوراست! از احمد حکیمی پور گرفته تا محمد مهدی تندگویان! نه رییس هست نه سخنگو…

کارنامه ۴ ساله تندگویان در شورای اسلامی شهر تهران و بالاخص در کمیته شهرسازی شورا همواره مورد تاکید سایر اعضا بوده و بارها در صحن علنی و غیر علنی شورا از عملکرد این کمیته با ریاست تندگویان تقدیر شده است. گواه این موضوع کتاب تهران را زندگی پذیر کنیم است.

اینکه جوانگرایی از ارکان انتخاب لیست بوده و اینکه سابقه کاری چهار ساله تندگویان نادیده گرفته شده بسی جای تامل دارد! چرا که هم جوان است و خوش فکر هم با تجربه است و کارا هم شجاع است و بی پروا!

بارها و بارها شاهد ورود تندگویان به موضوعاتی در شهر بودیم که هیچ یک از اعضای فعلی جرات صحبت درباره آن را نداشتند و به محض سرو سامان گرفتن موضوع یکی یکی مصاحبه ها شروع می‌شد.

تندگویان شو آف نداشت! بازدیدهایی که جلب رای کند نداشت بلکه از میان غوغای شورا امور مردم را در سکوت رسیدگی می‌کرد.

حذف تندگویان حذف اعتماد جامعه فرزندان شهید به امید اصلاح طلبی است چنانکه فرزند شهید همت بلافاصله بعد از اعلان لیست به نبودش واکنش نشان داد. حذف تندگویان حذف ۴ سال تجربه بی وقفه مدیریت شهری در شوراست. حذف تندگویان مصداق بارز حذف جریان جوانگرایی و تخصص گرایی در شورای شهر است.

نهایی | لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شوراهای شهر تهران

دل در گرو قالیباف، گلایه به لیست اصلاح طلبان!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اقای عارف در انتخابات مجلس با قرار دادن 50 اصولگرای خائن در لیست امیدباعث شد فراکسیون امید از اکثریت بیفتد بعد هم هموار کردن راه برای رای اوری کد خدایی برای راه یافتن به شورای نگهبان….حالا هم این لیست مسخره با افراد گمنام و حذف افراد رای اور و موثر…..اقای عارف تا کی می خواهید به ضربه زدن به اصلاحات ادامه دهید ؟؟؟؟؟؟!! مردم به این لیست رای نمی دهند و شما مسئول این افتضاح و شکست خواهید بود…..چرا وقتی این همه افراد شناخته شده تایید صلاحیت شده اند اطرافیان و دوستان خود را در لیست قرار دادید ؟؟؟؟!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا