خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خواهر خاتمی «کارناوال عاشورای 76» را یادآوری کرد

خواهر سیدمحمد خاتمی با بیان اینکه اگر تقوا نباشد دروغ و تهمت سکه رایج جامعه می‌شود گفت: در مناظرات اخیر انتخاباتی شاهد برخی بی اخلاقی‌ها هستیم که البته مردم به خوبی تشخیص می‌دهند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از رسانه‌ی محلی «صدای اردکان»، سیده مریم خاتمی در مراسم افتتاح ستاد مرکزی بانوان دکتر روحانی در شهرستان اردکان با اشاره به انتخابات دوم خرداد ۷۶ و بد اخلاقی‌ها و کارناوال‌هایی که علیه سید محمد خاتمی به راه افتاد گفت: علیرغم رقابت‌های داغ انتخاباتی، ولی اخلاق ذبح نشد و آقای ناطق نوری اولین فردی بود که به آقای خاتمی تبریک گفت و در مسائل کلان کشور نیز در مجلس همراهی کرد.

وی با تاکید بر اینکه نمی‌توان کشور را با تعصبات و دیدگاه‌های افراطی اداره کرد گفت: گروه‌های مختلف باید برنامه و راهکار بدهند و از دروغ و شعار و وعده‌های خیالی بپرهیزند.

سیده مریم خاتمی با اشاره به اقدامات مؤثر دولت یازدهم در بخش اقتصاد، سلامت، سیاست خارجی و غیره گفت: مشکلات و انتقاداتی وارد است ولی مسیر شروع شده، روشن و متعالی است.

همسر یادگار شهید محراب آیت الله صدوقی با تصریح بر اینکه انتخابات از نمادهای مردم سالاری دینی و از اصول دمکراسی و تغییرات در کشور است گفت: کسی نباید از حق خود چشم پوشی کند و همه مردم باید به صحنه بیایند.

در ابتدای این جلسه نیر حسین اسماعیلی رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر روحانی در اردکان با بیان اینکه استان یزد مفتخر به حضور بیت آیت الله خاتمی است گفت: تداوم مسیر عقلانیت و پرهیز از روش‌های ماجراجویانه و تنگ نظرانه در اداره کشور، راهگشا است که با خواست مردم در سال ۹۲ شروع و ان شالله در انتخاب پیش رو تداوم خواهد یافت.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا