خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سعید الله بداشتی انصراف داد

«سعید الله بداشتی» از فعالان اصلاح طلب در بیانیه ای ضمن طرح نقدهای خود به لیست اصلاح طلبان شورای شهر تهران، اما انصراف خود از کاندیداتوری را اعلام کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن این بیانیه در پی می آید:

فراموش نمي كنم كه آقايان محترم زمامداري شوراي سياستگذاري اصلاحات سهميه سي درصدي جوانان را كه چند ماه در بوق و كرنا كرده بودند را زير پا گذاردند…
فراموش نمي كنم كه برخي اراده هاي شخصي بر اراده هاي حزبي غلبه دارد و معيار و ملاك هاي اخلاقي و حزبي را وقعي نمي نهد.

فراموش نمي كنم كه در جلسه شوراي مشورتي و در حضور برخي از همين حضرات به محضر جناب آقاي سيد محمد خاتمي معروض داشتم كه برخي رفتارهاي دوستان، جوانان إصلاح طلب را از فعاليت حزبي دور و بيگانه مي كند..
فراموش نمي كنم كه برخي همين بزرگان شوراي سياستگذاري، عليرغم تذكرات مشفقانه برخي دبيران كل احزاب كه سابقه روشن ايشان در انقلاب و خط امام مبرهن است، شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات را به خاطر برخي نقص ها از حيّز انتفاع خارج نمودند و شوراي سياستگذاري را بِنَا نهادند و اما بار كج تر حركت كرد و به منزل نرسيد… همه را به خداي تعالي واگذار مي كنم و اعلام مي كنم نسل سوم و چهارم انقلاب، أسير اين حاشيه سازي ها نشده و فعلاً براي توفيق جريان اعتدال و اصلاحات تمام تلاش خود را با همه اين خاطراتِ فراموش ناشدني مصروف انتخابات شكوهمند رياست جمهوري و پيروزي “جناب آقاي دكتر حسن روحاني” مي كند.
برخي از همين آقايان شوراي سياستگذاري به عملكرد دولت تدبير و اميد در عدم توجه به نسل جوان مي گويند و در حضور ما هم همدردي مي كنند اما “نسلِ جوان كشيِ” خود را به نسيان مي برند.
جالب تر آنكه آقايان در گفت و گوهاي پيشين خود به لزوم زير چهل ساله بودن سهميه سي درصدي جوانان إذعان داشتند اما هم اكنون زير پنجاه ساله هاي بزرگوار ليست را جزء سهميه جوانان مي شمارند…
در هر حال اين كمترين براي اينكه بازهم گامي در جهت وحدت بردارم، از حضور در رقابت هاي انتخاباتي شوراي شهر اعلام انصراف و كناره گيري مي كنم.
با كوله باري از تجربه و درس هايي از رفتارهاي برخي بزرگان و ان شاءالله انتقال اين تجربيات به نسل جديد، با توكل بر خداي تعالي اميد به إصلاح رفتارهاي شخصي و اجتماعي خود و ديگران و بازگشت به آرمان ها و زيست و اخلاق اسلامي و إصلاح طلبي را از دست نمي دهم و توفيق اش را آرزومندم…
باشد كه جوانان به جايگاه اصلي خود بازگردند…

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا