خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کرباسچی: قالیباف رکورددار روش‌های احمدی‌نژادی بود

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر برنده را اینگونه معنا کنیم که کسی بیاید و تخریب و افشاگری کند و روش‌های احمدی‌نژادی را پیش بگیرد، آقای قالیباف در مناظره سوم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، رکورددار بود.

«غلامحسی کرباسچی» در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: در مناظره‌ی سوم از تکنیک افشاگری و دست گذاشتن بر روی مسایل شخصی مبهم و روش‌های آقای احمدی‌نژاد استفاده شد و هیچ توضیحی هم نمی‌دادند که خودشان چه برنامه‌ای دارند. در مقابل آقای روحانی و جهانگیری تکیه‌شان را بر برنامه‌های گذشته و آینده گذاشتند. حرف‌هایی مطرح شد که پاسخ آن‌ها در مدت محدود امکان پذیر نبود و فقط به گونه‌ای پاسخ داده شد که مردم بدانند اینگونه نیست و این حرف‌ها پاسخ‌هایی دارد.

کرباسچی ادامه داد: قبلاً هم گفتم در مناظراتی اینگونه، مشکل ساختاری وجود دارد و این به دلیل طراحی نوع این مناظره است. من فکر می‌کنم این مناظره‌ها خیلی به بیننده‌ها کمک نمی‌کند که برنامه‌ی کاندیداها و نقطه نظرات و مسایل کشور را بررسی کنند. معمولاً بعضی افراد به خیال خودشون برای تخریب دولت به افشاگری و طرح مباحث مبهم پرداخته‌اند. به نظرم این اشکال، اشکال ساختاری است. اگر با حضور کارشناس‌ها بحث شود و هر موضوعی را به خوبی مطرح می‌کنند که بالاخره دولتی که می‌خواهد روی کار بیاید برنامه‌اش چیست. با استدلال و ارقام صحبت کنند بهتر می‌تواند برای مردم مفید باشد. مناظره‌ها اگر دونفره باشد خیلی بهتر است.

کرباسچی در پایان گفت: اگر بخواهیم بگوییم که چه کسی بهتر توانست خودش را به عنوان رییس جمهور مطرح کند و به مسایل کشور و آمار و ارقام مسلط است و ابعاد مختلف کشور است. باید بگوییم، آقای روحانی و جهانگیری نشان دادند هم موضوعات و هم آمار و ارقام را می‌دانند و هم برای هر کدام از مسایل راهکار دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. روشهای احمدی نژادی با قیافه خوب خورده و سیرخوابیده آقای قالیباف هیچ تناسبی ندارد. برای همین است که در هر مناظره نفرت مردم از ایشان بیشتر می شود.

    6
    2
  2. احمدی نژادیسم یک فرهنگ و روش شده که در جناح تند رو ( اکثر اصول گرایان ) نهادینه شده ، و بزرگترهای این جناح اگر از خواب غفلت بیدار نشوند و اقدام اساسی علیه این جریان نکنند ، عاقبت خوبی نخواهیم داشت ، و در پایان نه تو مانی و نه من

    3
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا