خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«فرمانداران در مورد عکس خاتمی با تدبیر دادستانی عمل کنند»

«علی اصغر احمدی» ضمن رد نقل قول مطرح شده از سوی وی در مورد عکس آقای خاتمی افزود: بنده در جلسات استان های مختلف با فرمانداران و بخشداران برای بررسی آمادگی انتخابات شرکت می کنم.

به گزارش جماران وی ادامه داد: در جلسه امروز واقع در مشهد مقدس از من در مورد عکس آقای خاتمی سئوال شد و من توضیح دادم آن چه دادستانی اعلام داشته استفاده از عکس آقای خاتمی در بیرون ستادها ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: منتهی بنده اعلام داشتم در مورد استفاده از عکس آقای خاتمی در داخل ستادها چیزی گفته نشده است.

احمدی تاکید کرد: بنده هرگز در این رابطه در مورد حضور و یا تصمیم گیری در شورای عالی امنیت ملی مطلبی را عنوان نکرده ام.

وی اضافه کرد: تمامی فرمانداران و بخشداران در این رابطه باید بر اساس تدبیر دادستانی عمل کنند.

وی در خاتمه در خصوص نقل قول منعکس شده از وی در مورد صدا و سیما نیز خاطرنشان کرد: بنده اعلام داشتم که استباط من آن است که بعضی از برنامه های رسانه ملی در راستای رعایت انصاف در مورد عملکرد دولت نبوده است..


خبر قبلی

در خبر اولیه آمده بود:

معاون سیاسی وزیر کشور در رابطه با عکس روسای جمهور سابق اظهار کرد: ما تعارف که نداریم، عرف جامعه را حتما رعایت می کنیم، اما این‌گونه نیست که اگر عکس پخش نشود و حرفی زده نشود صدایی خاموش می‌شود.

احمدی در همین رابطه با اشاره به آیه ای از قرآن کریم مبنی بر این‌که «کسانی که ایمان و عمل صالح داشته باشند خداوند مهر آنان را در دلها قرار می‌دهد»، افزود: کلی بحث کردیم، در جلسه شورای عالی امنیت ملی گفتم این چه مصوبه‌ای است، مقام معظم رهبری هم رئیس‌جمهور سابق بودند آیا عکس ایشان را هم نباید بگذاریم.

وی ادامه داد: در بحث‌هایی که صورت گرفت چهارشنبه‌ای که پشت سر گذاشتیم آقای رحیمی معاون دادستان کل به تمام دادستان‌های مراکز استان‌ها نامه نوشته است که استفاده از عکس آقای خاتمی در داخل ستادها بلامانع است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا