خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یاشار سلطانی: انصراف نمی‌دهم

«یاشار سلطانی» که در لیست اصلاح طلبان قرار نگرفته است، در پاسخ به این پرسش که آیا به نفع این لیست در انتخابات شورای شهر تهران انصراف می دهد یا خیر گفت: نخیر تا آخر هستم.

این روزنامه‌نگار در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی انصراف تعدادی از کاندیداها به نفع لیست اصلاح طلبان و احتمال صدور پیام سیدمحمد خاتمی در حمایت از این لیست گفت: آقای خاتمی امروز پیامی در حمایت از آقای روحانی دادند و تحلیل من این است که اگر قرار بود پیام دیگری دهند یک تکرار مجدد در رابطه با لیست شورای شهر می کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر خاتمی پیام دهد آیا در آن صورت به نفع لیست کناره گیری خواهد کرد، گفت: یک زمانی فرد اصلاح طلب است که خیلی از مردم ایران اصلاح طلب‌اند اما یک زمان است که فرد در جریان اصلاحات کار حزبی می‌کند که آن متفاوت است. بنده اصلاح طلبم و همیشه هم با افتخار این را اعلام کرده‌ام اما کار حزبی نکرده‌ام.

سلطانی در پاسخ به این پرسش که آیا به نفع لیست اصلاحات انصراف می دهید یا خیر گفت: نخیر تا آخر هستم.

بخش «تعهد» در فرم معرفی کاندیداهای شورای شهر تهران

به گزارش انصاف نیوز، شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان از میان فرم های حدود 700 کاندیدای انتخابات شورای شهر، 21 نفر را انتخاب کرد. در فرم‌های کاندیداها که در زیر آنها جایگاه امضا قرار داشته است، برای حمایت از لیست نهایی تعهد گرفته شده بود.

در بخش «تعهدات متقاضی» در فرم معرفی کاندیداهای شورای شهر تهران آمده است:

اینجانب متعهد می‌شوم: 1 – میثاق نامه پیوست را امضا و نسبت به انجام مندرجات آن شرعا و اخلاقا متعهد شوم. 2 – در هیچ لیست دیگری از سوی گروه‌های سیاسی قرار نگیرم و تعهد نامه عدم حضور در لیست‌های سیاسی دیگر را امضا کنم. 3 – نسبت به تصمیم شورای عالی در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش در لیست کاملا هماهنگ باشم و در صورت عدم حضور در لیست جهت رای آوری سایر نامزدها همکاری لازم را داشته باشم.

حمایت خاتمی از لیست اصلاح طلبان

هشدار الهه کولایی به انتشار لیست موازی لیست امید

پیش‌بینی سرخو: خاتمی حمایت نمی‌کنند

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. درسته كه منم از قرار نگرفتن ياشار در ليست ناراحتم. ولي براي عدم راي آوري ليست مقابل بايد تمام داوطلبان خارج از ليست انصراف دهند.
    يك پيشنهاد مشخص دارم:
    هزينه نافرماني عده اي كه خارج از ليستند زياد شود. يعني صراحتاً اعلام شود اين افراد به تعهد شرعي و اخلاقي خود پشت كردند و از اين به بعد در هيچ انتخابات آينده حق ندارند به عنوان كانديداي اصلاح طلبان خود را معرفي كنند و حتي در صورت ثبت نام و تكميل فرم اصلاح طلبان هم، پرونده آنها توسط جريان اصلاحات بررسي نخواهد شد.
    فارغ از انتقاداتي كه به ليست داريم، ولي بايد ياد بگيريم به تعهد شرعي واخلاقي خود عمل كنيم

    5
    6
  2. آقای شفیعیان عزیز من همیشه منتقد شما بودم ولی باید اعتراف کنم که فکر نمی کردم انصراف بدین برای پیروزی اصلاحات، درود به شرفتون، امیدوارم بقیه دوستان را هم متقاعد کنید انصراف بدن، فرصت خیلی کمه و با وجود لیست های موازی اصلاحات به جرات میشه گفت اصولگراها با آرای سازمانی شان قطعا پیروز انتخابات شوراها هستند، فراموش نکنیم فاصله نفر 30 با 31 در انتخابات مجلس فقط 15000 رای بود

    4
    1
  3. خلق را تقلیدشان بر باد داد
    ای دوصد لعنت بر این تقلید باد

    آفرین به شجاعت یاشار
    ثابت کرده که انسانه و استوار و موثر، واسه همینه که ازش واهمه دارن
    چون جزو معدود آدمهاییه که میتونه کارهای خوب رو پیش ببره وخرابکاری هارو برملا کنه

    احترام آقای خاتمی هم بجا

    7
    1
  4. تا زمانی که حزب و کار تشیکلاتی پا نگیره حرکتها کوتاه مدت و هیجانی خواهد بود

    عدم امضا تعهد نامه میشه حکایت خانم راستگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا