خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حکیمی پور می‌گوید پیش از اعلام حمایت خاتمی «تصمیمی نمی‌گیرم»

«احمد حکیمی پور» عضو فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر در پاسخ به این پرسش که آقای خاتمی از لیست اصلاح طلبان برای انتخابات آتی حمایت کند آیا شما انصراف می دهید یا خیر گفت: من به این سوال شما جواب نمی دهم. اتفاقی [اعلام حمایت خاتمی از لیست] که نیفتاده برایش تصمیمی نمی‌گیرم.

آقای حکیمی پور در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی انصراف کاندیداهای اصلاح طلب به نفع لیست اصلاح طلبان و احتمال صدور پیام سید محمد خاتمی در حمایت از لیست، گفت: ما فعلا کارمان را می‌کنیم. اطلاعاتی که ما داریم این است که اصلا چنین اتفاقی نمی‌افتد. نباید آقای خاتمی را خرج لیست شورا بکنیم. هر شخصیتی یک ظرفیتی دارد، درست نیست که این شخصیت را خرج لیست شورا کنیم. چهار دوره شورای شهر آقای خاتمی در هیچ شورایی از لیست حمایت نکرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر فرضا آقای خاتمی از لیست حمایت کند آیا شما انصراف می دهید یا خیر گفت: من به این سوال شما جواب نمی‌دهم. اتفاقی که نیفتاده برایش تصمیمی نمی‌گیرم.

بخش «تعهد» در فرم معرفی کاندیداهای شورای شهر تهران

به گزارش انصاف نیوز، شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان از میان فرم های حدود ۷۰۰ کاندیدای انتخابات شورای شهر، ۲۱ نفر را انتخاب کرد. در فرم‌های کاندیداها که در زیر آنها جایگاه امضا قرار داشته است، برای حمایت از لیست نهایی تعهد گرفته شده بود.

در بخش «تعهدات متقاضی» در فرم معرفی کاندیداهای شورای شهر تهران آمده است:

اینجانب متعهد می‌شوم: ۱ – میثاق نامه پیوست را امضا و نسبت به انجام مندرجات آن شرعا و اخلاقا متعهد شوم. ۲ – در هیچ لیست دیگری از سوی گروه‌های سیاسی قرار نگیرم و تعهد نامه عدم حضور در لیست‌های سیاسی دیگر را امضا کنم. ۳ – نسبت به تصمیم شورای عالی در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش در لیست کاملا هماهنگ باشم و در صورت عدم حضور در لیست جهت رای آوری سایر نامزدها همکاری لازم را داشته باشم.

پیش‌بینی سرخو: خاتمی حمایت نمی‌کنند

یاشار سلطانی: انصراف نمی‌دهم

حمایت خاتمی از لیست اصلاح طلبان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا