خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار الهه کولایی به انتشار لیست موازی لیست امید

ناصر غضنفری، انصاف نیوز: «الهه کولایی» عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: همه‌ی اشخاصی که لیست های مشابه لیست امید منتشر می کنند آگاهانه یا ناآگاهانه باعث پراکندگی در آرای اصلاح طلبان می‌شوند.

«الهه کولایی» به انصاف نیوز گفت: این مساله باعث ایجاد فرصت برای پیروزی کسانی می شود که 12 سال است مدیریت آنها را در شهر تهران دیده‌ایم و اصلا شیوه کار آنها را قبول نداریم.

وی ادامه داد: شبی که 150 نفر متقاضی حضور در لیست نهایی امید به جلسه رای گیری نهایی دعوت شدند افرادی بودند که به هر دلیلی از جلسه مطلع شدند ولی نیامدند یا اینکه اصلا از جلسه با خبر نشدند.

کولایی اظهار داشت: ما در یک تنگنای زمانی قرار داشتیم و برخی افراد به دلیل در دسترس نبودن تلفن همراه یا تلگرام از جلسه با خبر نشدند. برخی نیز از جلسه مطلع شدند اما برنامه‌های دیگری داشتند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اضافه کرد: این لیست طبق فرآیندی که قبلا به تصویب شورایعالی اصلاح طلبان رسیده بود نهایی شده است و بعید می‌دانم تغییری در آن ایجاد شود.

کولایی درباره‌ی اینکه آیا لیست امید شورای شهر تهران به تایید رییس دولت اصلاحات رسیده است یا خیر؛ اظهار بی اطلاعی کرد.

حکیمی پور می‌گوید پیش از اعلام حمایت خاتمی «تصمیمی نمی‌گیرم»

پیش‌بینی سرخو: خاتمی حمایت نمی‌کنند

یاشار سلطانی: انصراف نمی‌دهم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نظر مردم رو لحاظ و رضایتشونو جلب میکردید تا کسی لیست موازی نده. این همه اعتراض شد انگار نه انگار! وقتی عناصر اصلی انتخابات رو که رای دهندگان هستند متکبرانه نادیده میگیرید باید هم منتظر پراکندگی باشید. اگر در انتخابات پیش رو اصلاح طلبان پیروز نشوند مسئولیتش با شورای عالی سیاست گذاری و ریاست آن خواهد بود.

  2. اگه خاتمی دخالت نکنه و برای شوراها تکلیف را معلوم نکنه شک نکنید قالیباف 4 سال دیگه هم شهردار تهرانه و این یعنی بزرگترین شکست برای اصلاحات و مردم

    6
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا