خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اکبر و عبدالله گنجی!

«عبدالله گنجی» مدیر مسوول روزنامه‌ی «جوان» که از «ابراهیم رئیسی» اصولگرا در این انتخابات حمایت می کند، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «هشداری ضروری»، در ادعایی عجیب سعی کرد که تکرار اتفاقات 88 را پیش بینی کند تا جلوی آن گرفته شود.

به گزارش انصاف نیوز، «عبدالله گنجی» در این یادداشت سعی کرد امثال «اکبر گنجی» و «آمدنیوز» را که مواضعی ضداصلاح طلبان دارند، به بخشی از این جریان سیاسی نزدیک نشان دهد!

مدیر مسوول روزنامه‌ی جوان همچنین در این یادداشت بر این باور است که پس از کناره گیری محمدباقر قالیباف، «موجی خیره کننده برای رئیسی درست شد».

چند روز پیش از انتخابات سال 88 و وقوع اتفاقات پس از آن انتخابات، روزنامه‌ی کیهان متنی را به عنوان «تحلیل» منتشر کرده بود که به نظر تحلیلگران اصلاح طلب، آن متن تحلیل نبوده و اعلام برنامه‌های جریانی بود که روزنامه‌ی کیهان سخنگوی آن است!

متن یادداشت

عبدالله گنجی روز سه شنبه در کانال تلگرام خود نوشت:

«از دیروز که قالیباف کنار رفت و موجی خیره کننده برای رئیسی درست شد، بخش خارج نشین اصلاح طلبان با محوریت اکبر گنجی و آمد نیوز هراس خود را با کلید واژه “کودتا علیه روحانی” باز نمایی می کنند تا همانند خود روحانی رقابت را به رقیب هراسی و رقیب هراسی را به”نظام هراسی”مبدل کنند

البته مکانیسم کودتا مضحک را نمی گویند اما مردم می دانند که مجری انتخابات جریان مستقر است واین سخنان نهایت حقد وکینه از نظام است.

اما سوال این است که برای معاندین نظام تفاوت روحانی – رئیسی در چیست؟ در روحانی چه می بینند که احساس قرابت می کنند.

البته نظام و قاطبه مردم هوشیارند اما قبل از همه باید اصلاح طلبان درون کشور و خصوصا بخش درون حاکمیت آن هوشیار باشند که این مسائل در کانتکس آنان ثبت نشود.هزینه هایی که اصلاح طلبان در سال1388 بر نظام و مردم وخود تحمیل کردند تجربه ذی قیمتی است که چراغ راه آینده آنهاست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. الاآن خود کیهان / جوان رقیب هراسی نکرده؟؟؟؟؟ همه ضدند؟ فقط شریعتمداری کیهان تو خوبی؟!
    نه به خشونت و تحمیل و جنگ : آری به صلح و پیشرفت و روحانی

    16
    4
  2. مراقب باشید. ضدانقلاب گاهی توصیه ها (بخوان دستورهای) خود را در قالب تحلیل به زیردستان خود می دهد.

    1
    1
  3. جناب آقاى گنجى داخلى !
    شما نيز مراقب باشيد ورود غير قانونى و بى پرواى نظاميان در سياست در كانتكس شما نوشته نشود !

    18
    4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا