خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خطاب به مردم و شهر مظلوم تهران

توییت‌های جدید معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری با عنوان «تهران مظلوم من» حال و هوای روزهای پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی را برای مخاطبان زنده کرد.

آنها که خاطرشان هست می دانند وقتی اعتدالیون با ارائه لیست امید، سی ـ هیچ توانستند دلواپسان را از راه یابی به مجلس دهم بازدارند، موجبات خشم و غضب آنها را برای خود خریدند.

ابوطالبی در مجموعه توئیت های تازه خود آن روزها را اینگونه به خاطر آورده است:

تهران مظلوم من، آن روزکه با رای قاطع خود به اقتدارگرایی افراطی “نه گفتی”، به رویت تیغ تیز دشنام کشیده و تو را کوفه خواندند؛

آن روزکه با رای یکپارچه خود به امید رای دادی تورا کافروپلید خواندند؛

آن روزکه روبه آینده روشن به تندروی “نه گفتی” تورا ازدایره مسلمانی خارج کرده ورای تورا بی ارزش خواندند؛

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور آنگاه مستقیما به کمپین تبلیغاتی سه شنبه عصر دلواپسان در مصلای تهران اشاره کرده و گفته است مردم تهران بازهم دلواپسان را شگفت زده کردند.

شگفت زدگی دلواپسان از آن جهت که تصورات و خیالبافی هایشان در خصوص تجمع صدو پنجاه هزار نفرو صد و ده هزار نفر محقق نشد. او نوشته است: امروزکه درمصلای خود دوباره به میتینگ اتوبوسی، “نه گفتی” شگفت زده شدند؛ بی حرمتی ازاین بیشترکه حتی نام تهران را برزبان نیاوردند؟

ابوطالبی سپس یادآور می شود که بازهم قرار است تهران مظلوم واقع شود چون : «جمعه که دوباره به امید واعتدال رای دهی، دوباره تورا کوفه خواهندخواند. امروز دوباره دست نیاز به سوی تو درازکرده اند؛ جمعه که دوباره به آنان “نه بگویی” ، تورابا همان تیغ تیزتکفیرخواهند نواخت»

او سپس به مطلب پیشین خود درباره مظلوم واقع شدن مردم تهران پس از شکست انتخاباتی دلواپسان در راه یابی به مجلس دهم، ارجاع داده و در تمجید از تهران و مردم تهران نوشته است : دوباره برایت می نویسم، ازتحقیرو تکفیرو بی حرمتی نهراس؛ تو شهرصداقتی،شهرتمدنی، وشهرفرهنگی، تودماوندی، پس چون دماوندت سربلند بمان.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا