خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنایه به پاسخ مرتضی طلایی!

وحید اشتری در کانال تلگرامی مکتوبات در یادداشتی با عنوان «آدم نمی‌داند به حال سردار طلایی بخندد یا گریه کند؟» به پست اینستاگرامی روز شنبه‌ی مرتضی طلایی رییس پلیس اسبق تهران و عضو اصولگرای شورای شهر سابق تهران پاسخ داد.

به گزارش انصاف نیوز، صبح شنبه آقای طلایی در پستی اینستاگرامی نوشته بود:

«بسم الله الرحمن الرحیم. سلام علیکم. طی روز‌های گذشته در ادامه کلیپ‌های سریالی و اتهام زنی‌های ناروا، کلیپ دیگری در فضای مجازی منتشر شده و بر اساس آن مواردی در موضوعات سال‌های قبل بانک سرمایه و شهرداری تهران به بنده نسبت داده شده که برای استحضار همگان به نکاتی چند در این باره اشاره می‌کنم:

١- این شکل از اتهام‌ها زنی‌ها برای بنده موضوع غریب و عجیبی نیست، در انتخابات دو دوره قبل مجلس شورای اسلامی در اصفهان هم شبیه همین موضوعات بار‌ها و بار‌ها تکرار شد، حالا هم اینگونه کلیپ سازی‌ها درست بعد از ارائه طرح مترقی مجلس نو از سوی جناب آقای دکتر قالیباف مطرح می‌شود، پر واضح است که هدف اتهام زنندگان پشت صحنه چیست و البته این که چرا این دغدغه‌مندان عدالت، تا پیش از نزدیکی به انتخابات مجلس سکوت کرده بودند هم موضوعی است که خود باید نسبت به آن پاسخگو باشند!

۲- بنده در خفا و علن اعلام کرده ام که قصد ورود مستقیم به عنوان کاندیدا در انتخابات پیش روی مجلس را ندارم، اما تمام تلاش خود را برای حضور جوانان مومن، وطن پرست، متخصص و انقلابی در این دوره انتخابات خواهم کرد تا ان شاء الله با یک مجلس جوان و انقلابی در رسیدن به یک دولت جوان، انقلابی و کارآمد موفق شویم و با اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه به امام (ره)، شهدا و انقلابمان ادای دین کنیم و با شاد کردن دل مردم متدین و با بصیرت پاسخ محکمی به دلدادگان به بیگانه بدهیم. به جنگجویان مجازی و حامیانشان هم توصیه می‌کنم وقت خود را صرف سوژه‌های دیگر کنند و از بابت حضور بنده در انتخابات نگران نباشند.

۳- در موضوع واگذاری سهام بانک سرمایه هم کاش طراحان این کلیپ و حامیانشان به جای این همه حرف‌های پراکنده، غیر مستند و انتزاعی، یک برگ سند یا حکم دادگاه از مداخله بنده در این داستان ارائه می‌کردند. اگر قرار بر اتهامات شفاهی باشد، هر کسی می‌تواند هر شخصی را به هر چیزی متهم نماید. از همین فضا استفاده و اعلام می‌کنم آماده پاسخگویی و شفاف سازی کامل در این پرونده بوده و امیدوارم شوالیه‌های مجازی هم به جای بازی با آبروی افراد شجاعت و شرافت ارائه هر نوع سندی که منجر به اتهام بنده می‌شود را به دستگاه قضایی داشته باشند «تا سیه روی شود هر که در او غش باشد».

سلام وسپاس از هفته نامه شفافیت .. اگرچه بنده مصاحبه‌های مفصل داشته ام و بیشتر عرض کردم اماده‌ام هرکس سند ومدرک دارد. هرکجا مایل باشد اماده رودررو شدن هستم.. بااین حال باسپاس از شما اماده گفتگو هستم… شماره بنده جهت هماهنگی ۰۹۱۲۱۱۲۳۶۹۰

این که عزیزی سوال کرده اند رابطه بنده با اقای ساکت وریخته گران چیست .. بنده هرگز نگفتم رابطه نداشته‌ام. با اقایان دوست و در امور خیریه وفعالیت‌های ورزشی، فرهنگی همکاری داشته ام .. لکن این یک امر شخصی هست و البته چندسالی هست قطع گردیده .. بحث این اتهامات و مشابه ان موضوع مشخصی هست که بنده عرض می‌کنم. بلاخره اگر بنده رانتی یا سوء استفاده‌ای در هر کجا و به هر شکل کرده‌ام خوب باید اسنادی وجود داشته باشد ان را ارائه دهید.

عزیزی سوال کرده اند جانبازی بنده چند درصد است اگرچه این امور ارتباطی با کسی ندارد. لکن بنده جانباز ۶۰ درصد هستم.

این که پاسخ بنده روبه جلو هست؛ و این‌ها کلیپ ساز هستند یا خیر.. اجازه دهید سکوت کنم .. به احتمال زیاد جنابعالی شناخت دارید و می‌دانید از کجا حمایت میشوند و چرا… لکن بنده حاضرم ابرو بدهم، ولی حاضر نیستم بخاطر دفاع از خودم مطالبی بگویم که بهانه جویان خوشحال شوند.

حال اگر مایل بودید حضوری یا تلفنی نکات بیشتر از این اقایان برایتان عرض می‌کنم ۰۹۱۲۱۱۲۳۶۹۰ شماره بنده برای هر عزیزی که علاقمند هست از حقیر سوال کند .. چون مایل نیستم درفضای ابهام زمینه ساز تهمت زدن و یا مشارکت افراد بی اطلاع در این تهمت زنی‌ها باشم … شماره می‌دهم تا سوال کنید ودچار غیبت وتهمت نشویم.

ممنونم از همه عزیزانی که از سر دلسوزی دنبال آگاهی و دفاع از حق هستند … و سپاسگزارم از عزیزانی که با اظهار لطف نسبت به این بنده خدا اظهار لطف نمودند .. الهی وربی من لی غیرک».


واکنشی به پست طلایی

وحید اشتری یکی از نیروهای اصلی جریان مشهور به «عدالتخواهان» که یکی از بخش‌های اصولگرایان است، در واکنش به این توضیحات مرتضی طلایی، در کانال تلگرامی مکتوبات نوشت:

یک ویژگی مهم جریانات سیاسی در کشور ما اینست که عمدتا خودشان و حزب‌شان و انتخابات‌ پیش رو و کاندید شدن و نشدن‌شان و نامزدشان را محور عالم می‌دانند و همه چیز را از آن زاویه می‌بینند و تحلیل می‌کنند. اصولگرا و اصلاح‌طلب هم ندارد.

پرونده بانک سرمایه یکی از مهم‌ترین پرونده‌های فساد کل تاریخ کشور دارد در دادگاه بررسی می‌شود. همه حواس‌ رسانه‌ها هم پرت دون‌پایه‌هایی مثل داماد آقای شریعتمداری است.

بخشی از رسانه‌های عدالتخواه در تلاشند با مطالبه و روشن‌گری، حداقل با فشار افکار عمومی بتوانند پای دانه درشت‌های اصلی و سهامداران بزرگ بانک سرمایه و پشتوانه‌های‌شان را به محکمه باز کنند.

یکی از چهره‌های اصلی آقای ریخته‌گران است که نتیجه پرونده‌اش معلوم نیست و هنوز به دادگاه نرفته است. با زد و بند و تخلفات گوناگون در دوره آقای قالیباف توانست از شهرداری تهران ۳۸ درصد سهام بانک سرمایه را خریداری کند. لاجرم وقتی پرونده چنین فرد متخلفی باز می‌شود اسامی برخی از اعضای وقت شورای شهر که برای وی لابی می‌کردند مثل آقای طلایی هم طرح می‌شود.

برای ابعاد تاثیرگذاری ریخته‌گران فقط بعنوان نمونه تصور کنید آقای ابراهیم یاوری که در انتخابات ۹۲ گفته می‌شد در صورت پیروزی، وزیر اقتصاد آقای قالیباف خواهد بود همان‌ زمان مدیرعامل پتروشیمی اصفهان‌ آقای ریخته‌گران بود. آخرین مدیرعاملی که از همان‌سال با شروع دستگیری‌ها از کشور خارج شد.
( مناظره آقای یاوری بعنوان نماینده اقتصادی آقای قالیباف با نمایندگان اقتصادی کاندیداها در تلویزیون را ببینید: لینک )

داریم در مورد یکی از بزرگترین پرونده‌های فساد تاریخ کشور و مهره‌‌ای حرف می‌زنیم که وزیر اقتصاد جدی‌ترین رقیب آقای روحانی عاملش بوده و سالی ۵۰ تا نماینده مجلس و ۱۵۰ تا نماینده شورای شهر مثل آقای طلایی را می‌خرد و در راه خدا آزاد می‌کند. بعد آقای طلایی در واکنش به مستند فرموده است بعد از طرح مترقی مجلس‌نو، شوالیه‌های مجازی چون نسبت به حضور بنده در انتخابات نگرانند دست به چنین کارهایی می‌زنند. واقعا آدم می‌ماند بخندد یا گریه کند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا