خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ممانعت عجیب از سخنرانی کرباسچی در فسا

ستاد مرکزی دکتر روحانی شهرستان داراب در شامگاه چهارشنبه خبر داد: لباس شخصی ها و افراد مسلحی مانع عبور و ورود غلامحسین کرباسچی به شهرستان فسا و عبور از جاده شیراز – فسا – داراب شدند.

به گزارش انصاف نیوز، این ستاد خبر داد: فرماندار فسا در محل توقف خودرو حامل غلامحسین کرباسچی مقابل پلیس راه فسا آمد ولی افراد خودسر و گروه فشار ضمن ادامه ارعاب و تهدید، مانع حرکت خودرو حامل کرباسچی و همراهان شدند. فردی که خود را مسوولی در نیروی انتظامی شهرستان فسا اعلام می کند می گوید از دادستان این شهر دستور دارد مانع ورود و عبور آقای کرباسچی شود.

در ادامه‌ی این گزارش آمده است: «این اقدام گروههای فشار و افراد خودسر مسلح در حالی رخ داد که شورای تامین شهرستان فسا مجوزهای لازم برای حضور و سخنرانی غلامحسین کرباسچی را صادر کرده بود. با توجه به ادامه ارعاب و تهدید افراد خودسر مسلح و گروههای فشار خودرو حامل آقای کرباسچی ناگزیر به تغییر مسیر به سمت شیراز می شود که پس از حرکت، ۵ خودرو که سرنشیان آن مسلح به سلاح کلاشیکنف به تعقیب و تهدید می پردازند. با ادامه ارعاب و تهدید و تعقیب خودروهای افراد مسلح و گروههای فشار آقای کرباسچی و همراهان ناگزیر به پاسگاه انتظامی امامزاده اسماعیل پناه می برند اما خودروها و سرنشینان مسلح آنها ارعاب و تهدید خود را حتی در مقابل پاسگاه انتظامی امامزاده اسماعیل ادامه می دهند. علیرغم پناه گرفتن یکساعته آقای کرباسچی و همراهان در پاسگاه انتظامی امامزاده اسماعیل و استمرار ارعاب و تهدیدهای نیروهای خودسر مسلح در نهایت خودرو حامل و همراه ایشان بهمراه یک دستگاه خودرو پلیس تصمیم به ادامه مسیر به سمت شیراز میگیرند که علیرغم حضور پلیس، ۵خودرو با سرنشینان مسلح همچنان در تعقیب خودرو آقای کرباسچی و همراهان هستند و پلیس فقط اصرار بر ادامه مسیر دارد و هیچ اقدام بازدارنده قانونی برای جلوگیری از مزاحمت این افراد انجام نمی دهد.

بنا بر این گزارش، مجوزها و هماهنگی های لازم برای حضور و سخنرانی غلامحسین کرباسچی از سوی فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان داراب صادر و انجام شده بود و مردم داراب آماده حضور این سخنران بودند که بدلیل اقدامات گروه فشار و افراد خودسر مسلح در جاده شیراز فسا داراب غلامحسین کرباسچی امکان عبور از این مسیر و حضور در جمع مردم شهرستان داراب نیافت. دادستان عمومی و انقلاب فسا در تماس تلفنی با یکی از همراهان آقای کرباسچی اطلاع می دهد که از آقای القاصی دستور دارد مانع ورود و عبور وی شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقای روحانی این چه وضعی است ؟؟؟؟؟ دوباره به شما رای بدهیم که یک وزیر کشور اصولگرا ضعیف و غیر همسو و ترسو در راس وزارت کشور بگذارید ؟؟؟؟؟؟؟!!! چرا جلوی این اقدامات خودسرانه را نمی گیرید و یا سکوت می کنید و یا فقط شعار می دهید ؟؟؟!!!

    7
    7
  2. خدايا، بار پروردگارا ! ما كه چشم اميدمان فقط به تست، خواهشاً خودسرها را براى هميشه خانه نشين بگردان !

    10
    2
  3. این اقدام و انتشار خبر آن در فسا چندین و چند برابر موثرتر از سخنرانی کرباسچی در حمایت از روحانی است . خدایا ، آن را عقل ندادی چه دادی ؟!
    لابد کلاشینکف !

  4. آقای کرباسچی با توهین به مدافعان حرم چه چیزی را می خواهد ثابت کند همدستی با داعش امروز امنیت ما مرهون جانفشانی مدافعین حرم است گروه فشار همسر شهید مدافع حرم بوده که بدلیل توهین کرباسچی خونش بجوش آمده چرا از چنین فرد نالایقی حمایت می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا