خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تا انتخابات با انصاف | مشهد؛ راند آخر

محمد توکلی، انصاف نیوز: روز پایانی تبلیغات انتخاباتی برای دو نامزد اصلی انتخابات96 در مشهد به پایان رسید. همان شهری که نمادی است از الگوی مدیریتی ابراهیم رییسی و نقطه مقابل آنچه حسن روحانی به دنبال آن است.

ـ گفته های روحانی در جمع حامیانش در اردبیل و مشهد: « ما نخواهیم گذاشت کسانی ۸ میلیارد دلار پول ایران را خوردند، دو مرتبه مسلط شوند. کسانی که نامه آن آقا را که در زندان است امضا کردند، در چه ستادی فعالیت می‌کنند؟ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار ایران دست آمریکایی‌ها بود. شعار علیه آمریکا می‌دهند ولی پول را به امریکایی‌ها می‌دهند. ۱۰ ماه از زمانی که می‌توانستند این پول را به ایران بازگردانند، گذشت ولی این کار را نکردند. چرا این کار را نکردید؟ شما که پول ایران را سهل و آسان دست دشمن گذاشتید، انقلابی هستید؟…چرا از قطعنامه‌هایی که می‌خواست ایران را به جنگ بکشاند، حرف نمی‌زنید؟ چون دولت یازدهم آنها را لغو کرد. چرا سکوت کردید و از صادرات گندم حرف نمی‌زنید؟…همه روز جمعه پای صندوق بیایید تا صداوسیما درست شود، به صداوسیما را از دست این باند خلاص کنید.آنها باخته‌اند، آنها در اخلاق، سیاست و صداقت باخته‌اند. فقط بلديد اتوبوس کرايه کنيد. بعدا من اينها را با شما حساب مي کنم. دولت دوازدهم، شما را پاي ميز محاسبه مي آورد. می‌خواهید با دنیا مذاکره کنید؟ بلدید؟ شما زبانشان را می‌دانید که می‌خواهید مذاکره کنید؟ شما در فهم زبان ملت خودتان هم ناتوانید… شما فکر می کنید روحانی مشکلی با سپاه و بسیج عزیز دارد؟ من سپاهی را بیش از فرماندهانشان دوست دارم. من از سال ۵۹ درکنار سپاه و بسیج بودم. ما فقط یک خواهش داریم بسیج و سپاه سر جای خود برای کار خود دستشان را هم می‌بوسیم من از سپاه و بسیج در حضور شما تقاضا می‌کنم، تقاضای من اجرای وصیت نامه امام است… چرا نرخ را بالا بردید؟ هر عکس پاره کردن یک میلیون تومان؟ اگر کسی عکس مرا پاره کرد عکس العمل نشان ندهید. اگر کسی به روحانی فحاشی کرد. عکس‌العمل نشان ندهید…شما در مذاکرات هسته‌ای به ما کمک نکردید. به ما تهمت زدید. اشکال ندارد اما این مردانگی بود که از طریق تلفن‌های ناشناس شب مذاکره آقای ظریف و آقای عراقچی را تحت فشار قرار دهید؟ چرا به ملت خنجر زدید؟…چرا رفتید در روستاها دروغ گفتید که‌روحانی می‌خواهد درس قران را از مدارس حذف کند. شرمتان باد.روحانی همان کسی است که در ۱۶ سالگی درس قرآن داده و دستگیر شده است.من از شما نمی‌گذرم که به آموزش و پروش کشور و به معلمان تهمت زدید»(ایلنا)

ـ گفته های رییسی در جمع حامیانش در مشهد و بجنورد: «کوتاه‌شدن سایه جنگ از این مرز و بوم به‌دلیل حضور مردم در صحنه است. سایه جنگ با یک قرارداد از کشوری جمع نمی‌شود…امروز زندگی، معیشت و کسب و کار مردم با مشکلات جدی مواجه است. بیش از 50 درصد از ظرفیت صنعتی کشور تعطیل یا نیمه‌تعطیل است… رکود امروز در کشور رکورد زده است، بحران بیکاری و فساد اداری وجود دارد، کلید این مشکلات در دست توانای ملت است.مگر بیگانگان تاکنون گره از مشکلات کدام کشور و ملت گشوده‌اند که دومی آن ما باشیم؟4 سال اقتصاد و نیروی انسانی کارآمد را معطل‌گذاشتند.دولت مستقر باید پاسخگوی این مردم باشد… آقای روحانی چرا عصبانی هستید؟ ازاینکه مردم از مشکلات بیکاری که آنها را به ستوه درآورده میپرسند ناراحت و عصبانی هستید؟… آقای محترم مگر شما به زنان آزادی دادید؟ خداوند زنان را آزاد خلق کرده است. قانون اساسی و قوانین موضوعه خودش حقوق شهروندی است… آقای روحانی می‌گوئید چرا مالیات نمی‌دهید؟ 10 برابر آن به فقرا و ایتام داده می‌شود…آقای روحانی به شما نصحیت می‌کنم، منافع ملی را فدای منافع شخصی نکنید… اگر دیپلماسی این است که به غربی‌ها بگوئیم هوای ما را در انتخابات داشته باشید ما این دیپلماسی را بلد نیستیم»(تسنیم)

ـ در حالی که حزب موتلفه با انتشار بیانیه ای از انصراف میرسلیم به سود رییسی خبر داده بود این نامزد انتخابات بیانیه این حزب را رد کرد و خبر از عدم انصراف خود از رقابت های انتخاباتی داد.

ـ برخی رسانه های وابسته به نهادی خاص مدعی مسدود شدن صفحات مجازی شان با فشار دولت شده اند. به گزارش ایسنا معاون دادستان کل در این باره گفت: «هیچ دستوری از ناحیه مراجع قضایی و کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در خصوص فیلتر پایگاه‌هایی که نامبرده شد، صادر نشده است.»

ـ به گزارش ایرنا محمدعلی نجفی در جمع حامیان روحانی گفت: «آقایی که در تهران شهردار بوده و شاید امروز کمتر از 10 درصد مردم تهران از کار وی راضی اند وعده های فراوانی داد.همه دیدند که این فرد چگونه میدان رقابت را خالی و فرار کرد، می دانست که باید شکست قطعی را برای سومین بار تجربه کند.»
ـ قاضی زاده هاشمی: «افرادی از جناح مخالف وارد عرصه انتخابات شدند که رفتار آنها به دور از اسلام و انسانیت است.»(ایرنا)

ـ شریف زاده از نزدیکان احمدی نژاد در گفتگو با ایلنا حمایت احمدی نژاد از رییسی را تکذیب کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا