خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تیر اندازی فوتبالیست ملی پوش ایرانی در ارتش روسیه [عکس]

انتشارتصاویر بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در حال تیراندازی با اسلحه گرم، در روزهای اخیربازتاب زیادی داشته است

باشگاه روسی در حرکتی جالب بازیکنان و اعضای این تیم را مجبور کرد تا در کنار نیروهای یگان ویژه ارتش به آموزش تیراندازی و دفاع شخصی بپردازند.

به گزارش سایت ورزش نویس، در روزهای پایانی فصل فوتبال روسیه مسئولان باشگاه ترک گروژنی در اقدامی جالب توجه برای مربیان و بازیکنان خود آموزش تیراندازی و دفاع شخصی در بین یگان های ویژه ارتش چچن و روسیه در نظر گرفتند تا این اقدام آنها بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های روسیه داشته باشد.

در این تصمیم میلاد محمدی در کنار سایر بازکنان و مربیان ترک گروژنی با حضور در یکی از پادگان های آموزشی یگان های ویژه ارتش نزدیک به 6 ساعت به آموختن تیراندازی با اسلحه های کمری و جنگی پرداختند و پس از آن با اصول دفاع شخصی در مواقع جنگ نیز آشنایی پیدا کردند.

سایت باشگاه ترک گروژنی با انتشار تصاویری از این آموزش ها در کنار افسران و مربیان عالیرتبه یگان ویژه ارتش از میلاد محمدی ملی پوش ایرانی به عنوان یکی از باهوش ترین بازیکنان در راه آموختن اصول تیراندازی و دفاع شخصی یاد کرد.

با توجه به این که باشگاه ترک گروژنی در ایالت چچن روسیه قرار دارد و این ایالت جدایی طلب در سال های گذشته همواره دستخوش جنگ های فراوانی بوده این گونه آموزش های نظامی حرکت چندان غیرطبیعی نیست اما این که بازیکنان باشگاه حرفه ای ترک زیر دست افسران عالیرتبه ارتش آموزش دیدند باعث شد تا توجه بسیاری به این اتفاق جلب شود.

 

 

 

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا