خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای رییس جمهور! یادتان نمی‌رود که …

«رحمان پاداش» در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز، خطاب به رییس جمهور نوشت:

انتخابات بهترین، کم‌هزینه‌ترین و در دسترس‌ترین راه برای رسیدن به اهداف مدنی و داشتن جامعه پویاست. انقلاب شکوهمند بهمن 57 به رهبری امام خمینی (ره) برگ زرینی در تاریخ ایران است که به برکت همین انقلاب زمینه‌های ظهور یک دموکراسی در کشور ما فراهم شده است یعنی مردم سالاری دینی. به برکت همین انقلاب بود که در طول قریب به چهل سالی که از عمر این نظام می‌گذرد به طور متوسط سالانه یک انتخابات برگزار شده است. انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی نیز یکی از همین انتخاباتی است که نماد و تبلور قدرت نظام در آیینه قدرت مردم است.

در سال 92 مردم فهیم ایران اسلامی با انتخاب دکتر حسن روحانی به همه بدعهدی‌های دولت‌های نهم و دهم، سیل تهمت‌ها و افتراها و توهین‌ها، منزوی کردن اصلی‌ترین جریان انقلاب، به چاه ویل انداختن اقتصاد کشور و … خط قرمز به نشان بطلان کشیدند و راهی را فرا روی حاکمیت کشور قرار دادند که نتیجه‌ی آن تعامل با دنیا، اقتدای شش ابر قدرت دنیا به توان هسته‌ای ایران، خودکفایی در گندم، بنزین، پتروشیمی و همین طور کاهش تورم به میزان حدود 35 درصد و رساندن آن به حدود 9 درصد است. ملت ایران اما این بار راه خود را راحت‌تر شناخته و با پیروی از همان روش سال 92، در واپسین روزهای اردیبهشت ماه 96 در برابر همه‌ی تخریب‌ها، توهین‌ها، بی انصافی‌ها و صد البته صدا و سیمایی که هیچ وقت بی‌طرف نبود کاری را انجام داد که هر ملت آزاده‌ای انجام می‌دهد.

ملت ایران بار دیگر نشان دادند که به معنای واقعی کلمه از سیاستمداران پرمدعا جلوتر هستند و با انتخاب دکتر حسن روحانی برای چهار سال دیگر سکان هدایت کشور را به دستان توانمند مدیری بر آمده از دل همین نظام دادند.

جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران! ضمن تبریک به شما و همه‌ی ملت ایران لازم می‌دانم نکاتی چند به اختصار به استحضار برسانم:

1) شما رییس جمهور قانونی این کشور و منتخب ملت هستید. رییس جمهور همه‌ی ما ایرانیان که «دل در گرو این مرز و بوم دارند» و پاسدار اسلام و ارزش‌های آن با «آن چهره رحمانیش» هستید.

2) وعده‌های سال 92 شما را فراموش نکردیم. خیلی را به سرانجام رساندید و بعضی‌ها را خیر. من و همه‌ی کسانی که به شما رای دادیم دیگر نمی‌پذیریم که بگویید «بازوی من قدرت انجام بعضی کارها را ندارد» پس با تمام توان برای حل مشکلات و مصایب کشور تلاش کنید، حصرها را به سان حصر آبادان در هم شکنید و از ممنوع التصویری، ممنوع القلمی و ممنوع البیانی و دیگر ممنوع‌ها جلوگیری کنید.

3) دشمنان قسم خورده‌ی خارجی و مخالفین و تندروهای داخلی از همان سال 92 شمشیرها را برای شما از رو بستند و بدانید و آگاه باشید که در این چهار سال از هرگونه فحاشی و هتاکی و دروغ و تهمت پرهیز نمی‌کنند، پس به هوش باشید و آگاه که هر روز برای شما بحرانی عظیم‌تر در راه است و اگر در دولت یازدهم به سفارت حمله کردند این بار چه بسا به سفرا حمله کنند.

4) همانطور که استحضار دارید خیل عظیم جوانان تحصیل کرده‌ی بیکار (که روز به روز به تعداد آنها افزوده می‌شود) هم می‌تواند تهدید و هم می‌تواند به عنوان یک فرصت تلقی شود. تهدید از آن جهت که عدم کارآمدی دولت در ساماندهی جوانان سبب بروز مسایل و مشکلات عدیده‌ای از جمله افزایش خشونت، بزه کاری، روی آوردن به شغل‌های کاذب و حتی تهدیدی برای امنیت ملی و زیستگاه ایران و … می‌شود. بجاست با فراهم آوردن فضای کسب و کار، اقتصادی پویا و البته درون‌زا این فرصت را غنیمت شمرده و در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری گام بردارید.

5) هیچ دولتی با محدودیت، سانسور واعمال فشار بر اصحاب هنر، فرهنگ، مطبوعات و صد البته منتقدین منصف نمی‌تواند مردمش را به رشد و تعالی برساند و انتظار از شما به عنوان رییس دولت این است که همچون گذشته و البته بسیار بهتر از گذشته فضا را برای نقد مشفقانه صریح فراهم آورید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا