خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنعانی مقدم: امثال حسن عباسی حاشیه سازی و دیده شدن را دوست دارند

در راستای حرف های پر حاشیه حسن عباسی فعال سیاسی اصولگرا گفت: تئوری و نظریه‌های حسن عباسی به جای آنکه با واقعیات سیاسی همخوانی داشته باشد بیشتر به طنز شبیه است و بیشتر به دنبال دیده شدن است.

حسین کنعانی‌مقدم فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره شروط شش‌گانه حسن عباسی برای توافق ایران با آمریکا گفت: به نظر می‌رسد که او دارای فرضیات و تئوری‌هایی است که بیشتر به طنز شبیه بوده تا واقعیت‌های سیاسی دنیا. البته او این صحبت‌ها را با این هدف مطرح کرده که بعد از ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) باید این اتفاقات بیافتد. نکته بعدی این است که بعضی افراد در جامعه ما حرف‌هایی را نزد افکار عمومی مطرح می‌کنند که بیشتر برای دیدن شدن بوده و درک و فهمی از واقعیت‌های عصر حاضر و مسائل سیاسی و جهانی ندارد. 

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که باید چه رفتاری در مقابل این صحبت‌ها انجام شود گفت: به کسی که زیاد جوک می‌گوید نباید ایراد گرفت و فکر کنیم که باید با او برخورد جدی شود. حرف‌های حسن عباسی بیشتر جنبه طنز دارد، چون می‌خواهد دیده شود، رسانه‌ها هم به او می‌پردازند به هدف خودش رسیده و بر سر زبان‌ها می‌افتد. 

کنعانی‌مقدم درباره اینکه آیا قصد سیاسی پشت صحبت‌های او وجود دارد یا خیر گفت: بله وجود دارد. او سعی می‌کند با تمسخر واقعیت‌های جامعه به ویژه مذاکرات وین که در شرایط فعلی یک مسئله بسیار حساس برای جامعه و سیاست ما است، این افکار را برای جامعه قابل قبول‌تر کند. 

وی گفت: به نظر، رسانه‌ها نباید به حرف‌های او توجه کرده و آن را منعکس کنند. حسن عباسی فکر کرده یک جنگ روانی علیه آمریکا به راه انداخته است. اما این جنگ روانی برگشتش بیشتر به سمت افکار عمومی خواهد بود که مردم ممکن است این تصور در ذهن‌شان ایجاد شود که خدایی نکرده برخی کسانی که در این کشور تریبون دارند از عقل و هوش خوبی برخوردار نیستند.

به گزارش ایلنا، حسن عباسی مدیر اندیشکده یقین شش مورد درخواست‌های ایران از غرب را اینگونه مطرح کرد: امروز روزی نیست که ما بگوییم لطفاً تحریم‌ها را بردارید امروز نفتی که ما می‌فروشیم از قبل برجام بیشتر است و همه دیدند که در برابر جهانیان سال گذشته ۱۲ هزار کیلومتر سوپر تانکرهای ایران اسلامی نفت را به ونزوئلا بردیم و نه ترامپ و نه بایدن هیچ غلطی نتوانستند کنند اینها همه حکایت از این دارد که چهره بین‌الملل عوض شده است لذا ملت ایران امروز باید بر روی میز مذاکره فهرست بلند بالای مطالبات خودش را بگذارد.

عباسی گفت: در رأس این فهرست این است که ما باید کاخ سفید را به حسینیه بدل کنیم دوم بر سر زنان شأن حجاب می‌کنیم سوم کلیات دین اسلام را می‌بایست بپذیرند، چهارم قانون همجنس بازی را باید ملغی کنند، پنجم سیستم فساد را باید جمع کنند، شش اینکه امسال فرانسه تصویب کرد که محارم حتی بتوانند با هم ازدواج کنند به شرط اینکه بیش از ۱۵ سال داشته باشند باید ملغی شود زیرا جمهوری اسلامی ایران این انحطاط اخلاقی و فساد را بر نمی‌تابد.انتهای پیام

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب کنعانی مقدم سلام
    جلوی حسن عباسی را بگیرید ماشاالله شما افراد خودتان را برای مهار اینگونه افراد دارید .
    حسن عباسی کسی است که با ایجاد افکار انحرافی در دوران 8 ساله ذلت بار احمدی نژاد در دولتهای نهم و دهم و با هدر دادن بیت المال ایرانی را تحقیر و ذلیل کرد آنهم بنام “اسلام و انقلاب” ، من آنچه شرط بلاغ بود گفتم الباقی خودتان می دانید و پاسخگویی روز حشر .

  2. آخه … کی تورو می شناسه که اینقدر … می زنی در مورد استاد عباسی تا دیده بشی استادی که فقط ی نمونش مشاور اعظم پوتین الکساندر دوگینه که همیشه به دستبوسیش میاد.
    جمع کنین این پایگاه … دونی نیوزتونو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا