خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکذیب بخشی از یک خبر؛ خاله ای در کار نیست

در پی انتشار خبر انتصاب یکی از اعضای ستاد دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد با عنوان «ملاک شایستگی؛ پسر باجناق یا ارتباط با ولایتی؟»، دو تکذیبیه از سوی دانشگاه آزاد ارسال شد که در آنها نیمی از خبر – ارتباط فامیلی با دکتر میرزاده – تکذیب شده است.

در تکذیبیه ی رییس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد که به انصاف نیوز ارسال شده، آمده است: «پیرو درج خبری مبنی بر “ملاک شایستگی؛ پسر باجناق یا ارتباط با ولایتی” در مورخه 5/9/1392 با شماره خبر 2102 به اطلاع می رساند خبر فوق به شدت تکذیب می شود و اعلام می دارد، آقای علی قدمیاری مدیر کل تشکلهای اسلامی سیاسی هیچگونه نسبت سببی و نسبی با آقای دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ندارند. همچنین ضروری است نسبت به معرفی مرجع خبر مذکور به دانشگاه آزاد اسلامی اقدام فرمایید چرا که در غیر این صورت از طریق مراجع قضایی اقدام لازم به عمل خواهد آمد. لذا با استناد به ماده 23 قانون مطبوعات مقتضی است نسبت به درج تکذیبیه مذکور اقدام نمایید».
 
همچنین در تکذیبیه ی دیگر از سوی اداره کل تشکل های دانشگاه آزاد آمده است: احتراما پیرو درج خبر “ملاک شایستگی؛ پسر باجناق یا ارتباط با ولایتی” در مورخ 5/9/1392 با کد خبر 2102 در آن پایگاه خبری تحلیلی به اطلاع می رساند جناب آقای علی قدمیاری هیچ نسبت نسبی و سسبی با جناب آقای علی میرزاده نداشته و خبر منتشر شده از سوی آن سایت خبری کاملا تکذیب می گردد. لذا مراتب جهت تکذیبیه خبر فوق خدمتتان اعلام می گردد.
توضیح انصاف نیوز:
1 – در خبر مذکور، غیر از انتساب فامیلی وی که در توضیحات ارسالی تکذیب شده است، همچنین به ریاست بر کمیته ی فضای مجازی ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی اشاره شده بود که این قسمت تکذیب نشده و به قوت خود باقیست.
2 – ضمن پوزش از آقای قدمیاری به خاطر اشتباه رخ داده و تشکر از جوابیه ی سنگین اداره کل تشکل ها، اما درباره ی تکذیبیه ی روابط عمومی دانشگاه آزاد دو نکته گفتنی است:
الف) به مسوولان دانشگاه آزاد یادآور می شود که «تهدید به معرفی مرجع خبر» از بدعت های عجیبی است که به نظر می رسد به خاطر عدم آشنایی با امور رسانه ای انجام شده است.
ب) تهدید به شکایت به واسطه ی کذب خواندن نیمی از یک خبر انتظاری بود که از برخی جریانات افراطی می رفت ولی حتی برخی چهره های دولت قبلی پس از سالها مورد اتهام و حمله ی رسانه های همسو با مدیریت کنونی دانشگاه آزاد، یک بار هم شکایت نکردند!
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا