خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام تشکر مجمع نمایندگان ادوار کردستان

مجمع نمایندگان ادوار کردستان در پیامی از اهالی این استان برای شرکت در انتخابات تشکر کرد.

به گزارش انصاف نیوز متن این پیام در پی می‌آید:

به نام خداوندگار عدالت و آزادی

اهالی شریف ، نجیب و بزرگوار کردستان

زبان قاصر از وصف خردمندی و هوشمندی سیاسی شما وقلم ناتوان از نگارش حسن رأی و دیدگاهتان است. باید بوسه زد بر دستان زیبایتان که چنین رأی آگاهانه و تاثیرگذاری را نوشت و تغییری شگرف در سرنوشت را رقم زد، آری اگر ملت بخواهد می تواند درحال خود تغییر دهد زیرا خداوند متعال درحال و وضع هیچ ملتی تغییر نمی‌دهد مگر این خود بخواهند.

در این انتخابات مردم با رأی خود پیام آشکارا و مهمی را به مسئولان نظام دادند مبنی بر اینکه سال ها مهجور و متروک ماندن برخی از اصول قانون اساسی زیبنده نظام نیست. بنابراین شایسته است ندای بلند مردمان را بشنویم ودر مقابل نجابت وعظمت این مردم فهیم سر تعظیم فرود آوریم.

ما به عنوان کسانی که بارها مورد حمایت و تأیید مردم و افکار عمومی قرار گرفته ایم و وکالت آنان را پذیرفته ایم ازاینکه باردیگر این ملت سرفراز با رأی سرفراز انه ی خود بذر خودباوری و اعتماد به نفس را در زمین آرزوها و آرمان ها و آمال های چندین ساله ی خود غرس نمود و آستین همت را برای تحقق رویاهای چندین و چند ساله اش بالا زد تا با همدلی وهماهنگی با دیگر هموطنان به شعار ایران برای همه ایرانیان جامه عمل بپوشاند ، به خود می بالیم .

ملت شریف ما درخواست حقوقدان جسور را در دفاع از حقوق ملت واجرای قانون در جامعه وتأمین عدالت در تمام کشور اجابت نمود واکنون منتظر اقدامات شجاعانه و عاقلانه ومدبرانه ایشان و تیم همراهشان برای حل مشکلات برجای مانده از مدیریت های قبلی و گشودن فضای فعالیت همه جانبه در همه زمینه ها و حوزه هاست.

ضمن تبریک و تهنیت به منتخب ملّت و آرزوی موفقیت و ایستادگی در انجام وظیفه دشوار پیش رو، بار دیگر در مقابل عظمت این ملت نجیب وشریف سر تواضع و فروتنی را فرود می آوریم و خویش را به جدّ رهین منت آنها می دانیم و از خداوند مهربان ولایزال سربلندی وعزت مستدام را برایشان خواهانیم.

مجمع نمایندگان ادوار استان کردستان

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا