خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه بوشهر: اگر مسئولان به مشکلات رسیدگی نکنند، اسامی‌شان را اعلام می‌کنم

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه متأسفانه قیمت ارزاق بیشتر از نرخ مصوب آن است تأکید کرد: مردم از نبود نظارت بر قیمت کالاها و ارزاق گلایه‌مند هستند.

پایگاه خبری خلیج فارس نوشت: «آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه بوشهر اظهار داشت: کارمندان، کارگران و اقشار مختلف مردم دچار مشکلات اقتصادی هستند و در این شرایط سخت اقتصادی همه باید به هم کمک نه اینکه وضعیت را سخت‌تر کنند.

صفایی بوشهری، بیان کرد: متصدیان نظارت بر بازار، ضمن کنترل و نظارت بر قیمت‌ها، نسبت به گران‌فروشی پیشگیری کنند و نگذارند مردم بیش از این لطمه ببینند.

خطیب نماز جمعه بوشهر اضافه کرد: اگر نمی‌توانید قیمت‌ها را کنترل و نظارت کنید کنار بروید تا کسی سر کار بیاید که توانایی داشته باشد و مردم بیشتر از این از گرانی لطمه نبینند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اضافه کرد: اگر به مهم توجه و از رشد قیمت‌ها و گرانی جلوگیری نشود در همین تریبون نماز جمعه اسامی مسئولان اعلام می‌شود.

امام جمعه بوشهر گفت: مردم از انقلاب دست نمی‌کشند ولی از مسؤولان ناراحت می‌شوند، مردم جان خودشان را فدای انقلاب و ارزش‌های آن می‌دهند ولی این بی‌عدالتی و سوء‌مدیریت‌ها، عدم نظارت‌ها سبب گلایه‌مندی مردم می‌شود و لازم است همه دست به دست هم دهند برای حل مشکل گرانی قیمت کالاها اقدام کنند.

موضع گیری روسیه درباره جزایر ایرانی مایه تاسف است

آیت الله صفایی بوشهری در بخشی از خطبه های نمازجمعه با اشاره به نشست مجمع همکاری عرب و روسیه در مراکش تصریح کرد: در این نشست به جای اینکه جنایات رژیم اشغالگر قدس، آمریکا، انگلیس در قتل و عام مردم فلسطین و غزه محکوم کنند در بیانیه‌ای به ایران در زمینه جزایر سه گانه تذکر داده شد.

امام جمعه بوشهر گفت: با صدور این بیانیه مشخص شد این نشست، مجمع و بیانیه با برنامه‌ریزی آمریکا انجام شده تا ذهم جامعه عربی از جنایات رخ داده در غزه به امور دیگر معطوف شود.

او با بیان اینکه موضع‌گیری روسیه در اجلاس مراکش مایه تأسف است افزود: به روسیه تذکر داده می‌شود که به‌خاطر اندک امتیاز در مسیر غلط اقدام نکنید.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا