خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنایه عجیب حمید رسایی به ابوالفضل فاتح

«حمید رسایی» از فعالان تندروی اصولگرا که سال 84 و 88 حامی احمدی نژاد و در انتخابات اخیر حامی رئیسی بود، در یادداشتی تلگرامی به «ابوالفضل فاتح»، سخنگوی ستاد میرحسین موسوی در سال 88 که در انتخابات اخیر از حسن روحانی حمایت می کرد، کنایه زد.

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت رسایی با عنوان «یک بام و دو هوا» در پی می‌آید:

من و ابوالفضل فاتح (مسوول رسانه‌ای ستاد میر حسین موسوی) دوستی دیرینه‌ای با یکدیگر داشتیم. این دوستی تا حوادث بعد از کودتای سال 88 ادامه داشت. بعد از حوادث کودتای سال 88 به دلیل حمایت‌هایی که وی از رفتارهای آشوب طلبانه میرحسین موسوی می‌کرد، این ارتباط قطع شد. فاتح که بعد از انتخابات سال 84 برای ادامه تحصیل به انگلیس رفته بود و برای انتخابات سال 88 چند ماهی به ایران برگشته بود، بعد از کودتای سال 88 ممنوع الخروج شد اما با وساطت نایب رییس وقت مجلس (ابوترابی) مجددا از ایران خارج و به انگلیس رفت.

هیچ وقت از یاد نمی‌برم که یکی از دلایل تقلب در سال 88 که از جانب چهره‌ها و رسانه‌های این جریان بارها و بارها گفته می‌شد، پیش‌بینی انتخاباتی من بود. فاتح همان ایام این پیشگویی انتخاباتی را به عنوان نشانه‌ای برای تقلب در یادداشتی که بازتاب زیادی هم داشت، نوشت و این چنین به آن اشاره کرد: «با آقای حمید رسایی صحبت می‌کنم. 4 ماه پیش به من گفته بود آقای احمدی‌نژاد 23 میلیون رای خواهد آورد، رای 22 میلیونی آقای خاتمی وتو خواهد شد و موسوی نیز حدود 10 میلیون رای خواهد داشت. من هوش و ذکاوت او را نداشتم. دیشب به خاطر این پیشگویی‌ حیرت انگیزش به وی تبریک گفتم!»

در انتخابات سال 88 احمدی نژاد 24/592/793 رای و موسوی 13/338/121 رای آورد. خودتان فاصله این عدد با پیش بینی انتخاباتی بنده را مقایسه کنید (22 احمدی نژاد و 10 موسوی). چقدر این پیش بینی با واقعیت فاصله دارد؟ اما همین شد یک سند بین المللی حتی در ویکی پدیا و صدای آمریکا.

حالا هشت سال از آن موضوع گذشته، ابوالفضل فاتح همچنان مدافع میرحسین موسوی و البته از مدافعان حسن روحانی است. انتخابات برگزار شده، آذر ماه سال قبل آقای امیری، قائم مقام وزیر کشور در مقطعی و معاون رییس جمهور، حسن روحانی را پیروز قطعی انتخابات یک سال بعد می‌داند، روزنامه آفتاب یزد آن را تیتر اول خود می‌کند، شب انتخابات هم یکی از فعالان سیاسی (دختر عرب سرخی، عضو فعال سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و از بازداشت شدگان کودتای سال 88) در توییتی نتیجه‌ی انتخابات را پیش بینی و روی آن شرط بندی می‌کند: «یه پیش بینی می‌کنم، هر کی مخالف بود در صورت برنده شدنم باید شیرینی بده: با 23 میلیون رای در مقابل 16 میلیون رای بردیم. تمام».

در انتخابات امسال حسن روحانی 23/549/616 و ابراهیم رئیسی 15/786/449 رای آوردند! باز هم خودتان با پیش بینی‌هایی که این جماعت قبل از انتخابات کرده‌اند، مقایسه کنید!

نمی‌دانم چرا از دوست سابقم و رسانه‌های حامی موسوی که سال 88 هشت ماه کشور را روی آتش نگه داشتند، صدایی بیرون نمی‌آید، چرا کسی این پیش بینی‌های انتخاباتی را که اتفاقا خیلی دقیق و نزدیک به واقعیت بوده است را به عنوان نشانه‌ی تقلب روی دست نمی‌گیرد، چرا ویکی پدیا آن را ثبت نمی‌کند؟

من و همه‌ی آنهایی که به ابراهیم رئیسی رای داده‌ایم، جمهوری اسلامی را به تقلب و خیانت در آرای مردم متهم نمی‌کنیم حتی اگر برگزار کننده‌ی انتخابات آن تیم حسن روحانی باشد، اما شما با منطق خودتان باید الان خیابان‌های تهران را به آتش می‌کشیدید …

فقط خواستم ظلمی که به مردم، انقلاب و تاریخ این کشور کردید را به رخ تان بکشم، همین.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب رسائي ، شما اول داستان آن يک ميليون دلار و نتيجه حکم قاضي دادگاه ويژه را برايمان بگوئيد بعد به اين ادعاهاي شما هم خواهيم رسيد.

    27
    3
  2. سخنان افای رسایی واقعا خنده دار است
    اولا استناد به پیشبینی آن خانم خنده دار است
    ان بنده خدا روز انتخابات و با روشن شدن روند پیش بینی کرده و ضمنا کاره ای نبوده
    ثانیا در دولت روحانی امکان تقلب نبوده چون اگر دولت هم می خواست باز ناظران شورای نگهبان به هیچ وجه در پای صندوق ها مسامحه نداشته اند. آنها عموما طرفدار کاندیدای دیگر بوده اند.
    تقلب تنها در صورتی ممکن است که دولت و ناظران شورای نگهبان تبانی کنند.
    راستی در کدام انتخابات امکان تبانی بیشتر بوده؟؟؟

    25
    2
  3. وقتی که جای طلبکار و بدهکار عوض می شود ، جناب رسائی اصلا میخوای انتخابات از اول برگزار بشه ، رفقای شما اگه یک هزارم درصد احتمال می دادن که نتیجه چیز دیگه ای بوده تا الان کل کشور که هیچ ، کل دنیا را زیر و رو کرده بودن ، من خودم به 15 میلیون رای رئیسی شک دارم

    17
    1. احسنت آقا حسام. درخواست 88 فقط برگزاری مجدد انتخابات بود و معلوم بود چرا دوباره برگزار نشد. خب امسال و در 96 دوباره بلکه ده باره انتخابات رو برگزار می کردند. ما هنوز هم موافقیم و مثل 88 اونها، ترسی از برگزاری دوباره انتخابات و تغییر یا معلوم شدن نتیجه واقعی نداریم.

      1
      1
  4. آقای رسـایی اصولگرایان بیش از7-8میلیـون رای ندارند، وحالا که 16میلیون رای آورده اند این مازاد7-8میلیون رای رای ای است که بخاطروعــده های 3برابرکردن یارانه و وعده های کارانه و…به صندوق ریختــه شــده، همچنانکه آقای احمدی نژاد در84 بخاطرآن شعارهای پوچ مبارزه با دزدان بیت المال بهرحال رای نسبتا” بالایی آورده بود، البته رای نسبتا” بالایی ونه رای قاطع چون درهرانتخابی رای اصولگرایان فقط و فقط همین مقدار است،

    19
    1
  5. دكتر ابوالفضل فاتح مگر ديوانه است با تو دهن به دهن بشه ؟! تا وقتى تو نتونى دهن و قلم خودتو كنترل كنى چطور انتظار دارى كسى مثل فاتح با تو هم كلام بشه ؟! انگار نميدونى يا نمى خواهى بدونى تا همين جاش هم فاتح خطا كاره از نظر ماها ! بگذريم از ادبيات احمدى نژادى و متلك پرونى به طرف مقابل _ يا استعمال چوب خشك دريكى از مقالات قبلى ! _ اين چه طرز مقاله نوشتنه ؟! آخه مرد مؤمن مسجد نديده ! يه نگاهى به اين چند سطر دوباره بنداز، قرار بوده يه سؤال ناقابل از فاتح بپرسى ، پاى ابوترابى را چرا وسط كشيدى ؟! چرا از اعلام هيچيكدوم از سوابق فاتح فروگذار نكردى ؟! انگار ميخواستى پرونده سازى كنى براش ! يا ناراحتى از اينكه چرا بهش اجازه دادن بره بقيه درسشو بخونه ؟! نكنه از انگليس دل پرى دارى ؟! چرا به بعضى از دكترهاى خودتون ( ح.ع ) كه براى تفريحات آخر هفته تشريف ميبرند انگليس چيزى نميگى ؟! يا بعضى از بزرگان كه براى انجام يه عمل ساده ! مثل ب.ف كه در ايران خودمون پرستارها انجام ميدن حاضر نميشن جز انگليس جاى ديگرى تشريف ببرند !!!

    21
  6. تجاهل نكن برادر حمید اگه چیزی شبیه به انچه سال 88 بر ما و سید در حصر شد برای شما و وصولگرایان اتفاق می افتاد الان نقطه چین… از شما میدیدیم.

    10
  7. خود آقای رئیسی به قول شما … رو به تقلب متهم کرده. کجای کاری آقای رسایی؟؟؟!!!!!!! کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا