خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش دیدار ظریف با مراجع عظام قم +عکس

وزیر امور خارجه کشورمان پنج شنبه شب برای دیدار با مراجع عظام تقلید و علماء وارد شهر مقدس قم شد.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایسنا، محمد جواد ظریف، امروز (جمعه) با مراجع تقلید آیات عظام مکارم شیرازی ، وحید خراسانی ، صافی گلپایگانی ، جوادی آملی و موسوی اردبیلی دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار وزیر امور خارجه با آیت‌الله مکارم شیرازی
محمد جواد ظریف در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی ضمن تشریح رویکرد سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی ایران، موضوعات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی، به ویژه دستاوردهای گفت‌وگوهای جمهوری اسلامی ایران با گروه 3+3 در خصوص مذاکرات هسته‌ای بر اهمیت پشتیبانی و حمایت مراجع عظام تقلید و همچنین ارائه رهنمود در خصوص موضوعات سیاست خارجی تاکید کرد .
آیت‌الله مکارم شیرازی نیز در این دیدار با حمایت از اقدامات اخیر کشورمان در گفت‌وگوهای هسته‌ای با گروه 3+3 بر ضرورت استمرار تلاشهای وزارت امور خارجه در زمینه خنثی‌سازی دیدگاه‌های مبتنی بر شیعه هراسی در منطقه و جهان اسلام تاکید کرد.
دیدار وزیر امور خارجه با آیت‌الله‌ صافی گلپایگانی
ظریف در این دیدار آیت‌الله‌ صافی گلپایگانی را در جریان آخرین تحولات و دستاوردهای گفت‌وگوهای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با گروه 3+3 و همچنین موضوعات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی قرار داد.
آیت‌الله صافی گلپایگانی در این دیدار با تشکر از تلاش‌های تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان برای استمرار موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در این گفت‌وگوها ابراز امیدواری کرد.
دیدار وزیر امور خارجه با آیت‌الله وحید خراسانی
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در دیدار با آیت‌الله وحید خراسانی گزارشی از رویکرد سیاست خارجی دولت یازدهم و همچنین موضوعات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی و آخرین تحولات هسته‌ای کشورمان با گروه 3+3 را ارائه کرد.
آیت‌الله وحید خراسانی نیز ضمن تفقد رهنموهای خود در این خصوص را ارائه کرد .
دیدار وزیر امور خارجه با آیت‌الله جوادی آملی
محمد جواد ظریف با ارائه گزارشی از رویکرد سیاست خارجی دولت یازدهم و همچنین آخرین تحولات گفتگوهای هسته‌ای کشورمان با گروه 3+3 از پشتوانه و دعای خیر علمای عظام کشور تقدیر و تشکرکرد.
آیت‌الله جوادی آملی نیز در این دیدار با تاکید بر حفظ دستاوردهای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران موفقیت در نیل به اهداف کشورمان را از درگاه الهی مسالت نمود.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار با مراجع عظام و علماء در قم بعد از ظهر امروز با آیت‌الله موسوی اردبیلی دیدار کرد.
محمد جواد ظریف در دیدار با این مرجع تقلید گزارشی از آخرین تحولات گفت‌وگوهای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای 3+3 و همچنین رویکرد سیاست خارجی دولت یازدهم ارائه کرد.
آیت‌الله موسوی اردبیلی نیز در این دیدار با تشکر و قدردانی از زحمات ظریف به ویژه در گفت‌وگوهای اخیر در ژنو ابراز امیدواری کرد که سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه کشورهای همسایه و مسلمان عربی به وحدت جهان اسلام و برقراری روح تفاهم و همکاری بینجامد.
isna (3 of 13)-8.jpg
isna (6 of 13)-8.jpg
isna (8 of 13)-8.jpg
isna (5 of 5)-3.jpg
isna (11 of 13)-8.jpg
isna (2 of 8)-11.jpg
isna (5 of 8)-11.jpg
isna (4 of 17)-8.jpg
isna (8 of 17)-8.jpg
isna (17 of 17)-7.jpg
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا