خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عارف: می‌خواهند شورای عالی اصلاح‌طلبان را متلاشی کنند

گزارش امیدنامه، سایت دکتر عارف از دیدار امروز او در پی می آید:

رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه مبارزه با فساد با شعار تحقق پیدا نمی‌کند،تاکید کرد: یکی از الزامات مبارزه با فساد شفاف سازی است و مطمئناً در دنیای امروز اطلاع رسانی دقیق و شفاف از سوی رسانه‌ها است که می‌تواند مانع از بروز فسادهای گسترده شود نه ایجاد محدودیت برای اصحاب رسانه و فیلترینگ سایتهای خبری.

دکتر محمدرضا عارف در دیدارهای جداگانه با مجمع اصلاح طلبان یزد و شورای مرکزی حزب همبستگی با تبریک عید سعید غدیر، با اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز کشور  گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با محوریت مردم و هدایت‌های امام خمینی بسیاری از کشورهای منطقه و جهان را در حیرت فرو برد و برای همین از همان ماه‌های اول انقلاب تلاش کردند با ابزارهای مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید قرار دهند که جنگ تحمیلی عراق علیه ایران یکی از اقدامات شیطنت آمیز مخالفان انقلاب اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: آنچه موجب ناکامی قدرتهای جهانی در برابر ایران شد وحدت کلمه و رهبری امام راحل و مقاومت مردم بود. ملت ما رنج بسیاری کشید و بسیاری از جوانان ما داوطلبانه به جبهه‌ها رفتند و اسیر، جانباز و شهید شدند و خانواده‌های بسیاری مقاومت کردند و دفاع مقدس را علی رغم برخی محدودیتها به نتیجه رساندند.

تجلیل از عملکرد موفق دولت دوران دفاع مقدس

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری نقش مؤثر فرماندهان نظامی و دولتمردان در دوران دفاع مقدس، گفت: شرایط سختی که جنگ تحمیلی بر کشور حاکم کرده بود با مدیریت موفق دولت وقت و هدایت‌های رهبر فقید انقلاب و همراهی مثال زدنی مردم با دولت باعث شد مردم در آن زمان احساس تنگنا نکنند.

وی با بیان اینکه پیام جمهوری اسلامی ایران در دنیا پیام صلح طلبی است، گفت: در دنیای آشوب زده امروز، نظام جمهوری اسلامی ایران از یک حاشیه امنی برخوردار است و رمز موفقیت ما در طول دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وحدت در داخل خانواده انقلاب بوده است و اگر خدای ناکرده انسجام و وحدت ما از بین برود آسیب جدی خواهیم دید.

کسانی که در دوران جنگ  نقش آفرین نبودند می‌خواهند دفاع مقدس را وسیله‌ای برای حذف دیگران قرار دهند

عارف با انتقاد از کسانیکه دفاع مقدس را بازیچه اهداف جناحی قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس متعلق به کل کشور، انقلاب و تاریخ است؛ متاسفانه کسانیکه خود در دوران دفاع مقدس نقش آفرین نبودند می‌خواهند دفاع مقدس را وسیله‌ای برای حذف دیگران قرار دهند و ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا بهترین کسانی هستند که نباید اجازه دهند ارزش‌ها و عناوین مقدس دستاویز معاملات سیاسی به ویژه حذف نیروهای ارزنده‌ای قرار گیرد که در دلبستگی آن‌ها به انقلاب شکی نیست و اجازه ندهند برخی افراد افراطی که ارتباطی به دفاع مقدس ندارند، میدان دار شوند.

رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی در پاسخ به مطالبات مردم به خوبی عمل نشد، تاکید کرد: اگر می گوییم مردم ولی نعمتان ما هستند باید عملکرد مسئولان در دورانهای مختلف مورد آسیب شناسی قرار بگیرد و هیچ مسئولی نباید از انجام وظایفی که بر عهده دارد بخصوص در برابر پاسخگویی به مطالبات مردم شانه خالی کند.

دستاورد انتخابات ۹۲ از سقف انتظارات برخی اصلاح طلبان بالاتر بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری فضای یاس و ناامیدی در قبل از انتخابات ۹۲ در بین برخی نخبگان اصلاح طلب، گفت: دستاورد انتخابات ۹۲ از سقف انتظارات برخی اصلاح طلبان بالاتر بود چرا که متاسفانه بخاطر عملیات روانی رقیب و محدودیتهای ایجاد شده برای اصلاح طلبان، تصور پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ برای عده‌ای از  نخبگان اصلاح طلب سخت بود اما با نقش آفرینی مؤثر جوانان و مردم دستاورد ارزشمندی نصیب اصلاح طلبان شد.

عده ای می خواهند شورای عالی اصلاح طلبان را متلاشی کنند

عارف با تاکید بر حفظ سرمایه ارزشمند اجتماعی کسب شده در دو انتخابات ۹۲ و ۹۴، گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند جریان اصلاحات در انتخابات اخیر تشکیل شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان بود و عده‌ای تلاش کردند این شورا را متلاشی کنند و هر روز در رسانه‌های خودشان اخبار دروغی علیه این شورا منتشر کردند اما باید به هواداران جریان اصلاحات این نوید را بدهم که شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با جدیت به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه با تشکیل حزب فراگیر فاصله زیادی داریم ودر مقطع فعلی هیچ راهی جز حرکت جبهه‌ای وجود ندارد، تصریح کرد: با حفظ انسجامی که در بین خانواده اصلاحات وجود دارد باید برنامه ریزی جدی برای انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا آغاز شود. شوراها بهترین مکان برای تجربه مردم سالاری دینی و واگذاری امور مردم به مردم و تربیت نیرو است و امیدوارم در انتخابات آینده زنان و جوانان بیشتری در شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور داشته باشند.

با ایجاد محدودیت برای اصحاب رسانه نمی توان با فساد مبارزه کرد

رئیس فراکسیون امید با اشاره به برنامه‌های فراکسیون متبوع خود گفت: یکی از برنامه‌های جدی فراکسیون امید مبارزه با فساد است. ما معتقدیم مبارزه با فساد با شعار تحقق پیدا نمی‌کند یکی از الزامات مبارزه با فساد شفاف سازی است و مطمئناً در دنیای امروز اطلاع رسانی دقیق و شفاف از سوی رسانه‌ها است که می‌تواند مانع از بروز فسادهای گسترده شود نه ایجاد محدودیت برای اصحاب رسانه و فیلترسایتهای خبری.

عارف در پایان ضمن دعوت از همه گروه ها و جریانات سیاسی به اولویت دادن به منافع ملی و برنامه ریزی برای مشارکت هر چه بیشتر در رویداد انتخاباتی سال آینده اظهار امیدواری کرد که با حضور حماسی مردم و جوانان انتخاباتی باشکوه و در شان نظام جمهوری اسلامی را در اردیبهشت سال ۹۶ داشته باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقا شما بیا اول ثابت کن که معاون اولیتون در دولت اصلاحات حاصل مصالحه بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نبوده و شما یک اصلاح‌طلب هستید بعد شاید اصلاح‌طلبان ابراز نگرانی شما رو بتونن باور کنند.

  2. اصلاح‌طلبان دو دسته‌اند، اصلاح‌طلبان خوب و اصلاح‌طلبان بد. اصلاح‌طلبان بد اصلاح‌طلبانی هستند که به دنبال اصلاحند. این دسته از اصلاح‌طلبان یا تحت تعقیبند، یا دوران محکومیتشون رو سپری میکنند و یا تازه از زندان آزاد شده‌اند. و اما شما و دوستانتان جزو دسته اصلاح‌طلبان خوبید و نیاز نیست نگران چیزی باشید. هیچ کس با اصلاح‌طلبان سر‌به‌زیری که به دنبال اصلاح چیزی نیستند کاری نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا