خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“برای شریعتمداری جایگزین خوب کم نداریم”

انصاف نیوز: “در پی مواضع تضعیف کننده‌ی تیم مذاکرات هسته‌ای و عکس العمل این روزنامه در نوع حمایت از احمدی‌نژاد پس از گزارش رییس جمهور، تعدادی از شخصیت‌های اصولگرا گلایه‌ها و اعتراضات شدیدی به حسین شریعتمداری کرده‌اند”.

یکی از فعالان رسانه‌ای این جریان با بیان این خبر به خبرنگار انصاف نیوز گفت: آقای شریعتمداری اگر با همین فرمان ادامه بدهد به زودی به کنار می‌رود، همچنان که در ماه‌های گذشته با مواضعی که گرفته حتی از چشم بخشی از تندروهای اصولگرا هم افتاده است.
وی افزود: مواضع کیهان با مواضع رهبری همخوانی ندارد، تاکید ایشان بر حمایت از مذاکرات و تیم مذاکره بود و در آن نامه هم به صراحت می‌شد این را فهمید اما کیهان بعد از آن هم در مسیر تخریب توافقات گام برمی‌دارد و مواضع شخص شریعتمداری در آن پیگیری می‌شود. این موضوع را چند شخصیت ارزشمند اصولگرا به او متذکر شده است، قبل از آن هم مرحوم حاج حبیب عسگراولادی به مواضع او انتقاد کرده بود، اگر به آن نصیحت‌ها توجه می‌شد حتما رقابت در انتخابات قبلی را اینطوری واگذار نمی‌کردیم.
این فعال رسانه‌ای اصولگرا با اشاره به موضع کیهان پس از برنامه‌ی تلویزیونی رییس جمهور گفت: اگر آقای شریعتمداری اجازه داده بود اصولگرایان در سالهای آخر به خصوص از سال 88 می‌خواستند احمدی‌نژاد را نقد کنند و همین ایرادهایی که آقای روحانی در تلویزیون گفت را بگوییم، اما کیهان با دفاع غیر منطقی و ضعیف نه تنها اجازه ی طرح نقد درونی را نداد، حتی باعث شد که در انتخابات امسال به راحتی بازنده باشیم.
وی همچنین گفت: کیهان با همین نگاه غلط در انتخابات اجازه ی ائتلاف را از دوستان اصولگرا گرفت که نتیجه‌اش را همه دیدیم، ولی اگر حداقل در انتخابات اجازه می‌داد و مانع نمی‌شد، یکی از کاندیداهای اصولگرا که منتقد احمدی‌نژاد بود می‌توانست رای بالاتری بیاورد.
وی در پایان اضافه کرد: کیهان پایگاه مهمی است و حال که جریان مقابل ما برنده شده نیاز به تغییر در رویکرد رسانه‌ای داریم و از آنجا که ادعای اصولگرایی دارد بهتر است اداره‌ی آن به کسی دیگر سپرده شود که آن را متحول کند وگرنه هر روز باعث تخریب خود ما می‌شود. ما در جریان اصولگرایی روزنامه‌نگاران بسیار توانمندی داریم که می‌توانند جایگزین او بشوند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا