خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بررسی توبه‌نامه تتلو در نزد رئیسی

«داوود حشمتی» روزنامه نگار در یادداشتی برای انصاف نیوز درباره‌ی دیدار اخیر امیر تتلو و ابراهیم رئیسی نوشت:

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با انتخاب به یکی از مهمترین حاشیه‌های انتخابات یعنی دیدار رئیسی و تتلو پرداخته و گفته: «میزان رایی که پس از دیدار تتلو و رئیسی جذب شد بیشتر از ریزش ها بود». حرفهای او نشان می‌دهد که آنها پذیرفتند که رای رئیسی به واسطه‌ی این دیدار ریزش داشته است و حالا مهم است که بررسی کنند این ریزش در کدام طبقه بوده و در کدام طبقه‌ی رای رویش داشتند.

اما از این مهمتر نگاه کردن به بخشی است که این روزها اصولگرایان تلاش می‌کنند برای توجیه دیدار رئیسی و تتلو به طور زنجیره‌ای آن را در رسانه‌ها و در میان بدنه‌ی رای اصولگرایی بازتاب دهند. این گزاره مرتبا در اظهاراتشان تکرار می‌شود. گزاره‌ای که ترقی آن را اینگونه بیان می‌کند: «تتلو توبه کرد و برای جبران مافات از رئیسی حمایت کرد».

دست کم سه سال است که تتلو تلاش می‌کند به هر وسیله‌ی ممکن در ایران کار کند. آنها که او را بعد از درخواست «بغ‌بغو» کردن از هوادارانش دنبال می‌کنند، به یاد دارند که تتلو هر روز سعی می‌کرد افراد را به نماز و حجاب دعوت کند. او مرتبا از رهبری دفاع مستقیم می‌کرد و ابایی از ابراز علاقه به ایشان نداشت.

آنها که تتلو را نه شب انتخابات، بلکه از مدت‌ها قبل دیده بودند می‌دانستند که چطور همان زمان که او مدام تکرار می‌کرد که مدافع سفت و سخت و نظام و رهبری است، احضاریه دریافت کرد و به زندان فرستاده شد. او زمانی که از «پاک» بودنش حرف می‌زد، از سوی فارس «خواننده مبتذل»‌ خوانده شد. همان زمان که بسیاری معتقد بودند تتلو برای گرفتن مجوز کار و کنسرت در ایران می‌خواهد نشان دهد توبه کرده، هیچ کدام از اصولگرایان توبه‌ی او را قبول نداشت و حتی فروشگاهی که تاسیس کرده بود در تهران را پلمپ کردند.

توجه کنید که اصولگرایان نمی‌توانند ادعا کنند از ابراز ندامت و توبه‌ی تتلو بی‌خبر بودند. چرا که بعد از دستگیری وی هوادرانش در زیر پست‌های اینستاگرام رهبری درخواست آزادی او را داشتند و از اینکه او علاقه‌مند رهبری است حرف می‌زدند.

سئوال: چرا آقای رئیسی و اصولگرایان شب انتخابات فهمیدند تتلو توبه کرده و دست از کارهای قبلش برداشته؟ سه سال بود این بنده خدا اصرار داشت که می‌خواهد طور دیگری زندگی کند؟ چرا شب انتخابات باید «توبه او به دستان مبارک حجت‌الاسلام رئیسی مورد قبول واقع شود؟»

به اعتقاد من این وسط ظلم اصلی به خود تتلو صورت گرفت. مدعی اصلی اتفاقا باید او باشد که بپرسد: چطور شد شب انتخابات فهمیدید من توبه کرده‌ام؟ اگر جای تتلو بودم همه‌ی این دفاعیه‌های از جان و دل اصولگرایان را یکجا آرشیو می‌کردم. دور نیست روزی که دوباره او را «مبتذل‌ بخوانند». آرشیو دفاعیات امروز به درد روزهای آینده می‌خورد. آنها که تجربه‌ای دارند می‌دانند این دفاعیات در واقع توجیهات اصولگرایان است برای تبرئه کردن خودشان که از سوی بدنه خود تحت فشار هستند که برای گرفتن رای دست به سوی چه افرادی دراز کرده اند. چندصباح دیگر می بینیم که با تتلو چه می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نکته مهم آن است که وقتی اصولگرایان می گویند آرای آقای رئیسی پس از دیدار با تتلو افزایش داشت، ناخودآگاه تتلو را در مقامی بالاتر از آقای رئیسی قرار می دهند. این آقایان واقعاً معنای حرفهایی را که می زنند نمی دانند؟

    15
    4
  2. شما واقعا هیچ خبر دیگه ای غیر از تتلو ندارین؟؟؟؟تتلو اگه میدونست اینقد دوسش دارین،به روحانی رای میداد!
    اصلا جالبه ها.. اینقد که شما روش کار تبلیغاتی کردین خودش نکرده بود!

  3. به جز تتلو سوژه دیگه ای ندارین؟؟؟اینقد که شما دارین براش کار تبلیغاتی میکنین هیچ اسپانسری نمیتونست تتلو رو معروف کنه!

  4. سال 88 وقتي ساسي مانکن اومد پيش شيخ شجاع، همين هايي که امروز سنگ تتلو رو به سينه مي زنند و بخاطر پذيرش وي، جناب رئيسي رو حلوا حلوا ميکنند، با تمام قدرت به شيخ شجاع تاختند!! شرمتان باد نان به نرخ روزخورهاي بي آزرم، شماها پس مانده هاي همان خوارج قرآن بر سر نيزه کن هايي هستيد که خون به دل مولي الموالي علي بن ابيطالب کرديد! خدا ازتان نگذرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا