خرید تور تابستان ایران بوم گردی

میرزاآقا

«حسین دهباشی» که در سال 92 جزو تیم تبلیغاتی روحانی بود، در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی ماجرای «میرزاآقا» نوشت:

یک:
دیده بودی یا نه، که گویا میوه‌فروشی با چهره‌ای نزار و بدبخت در اردوی تبلیغی جناب آقای روحانی ایستاده و عکسی از او انداخته‌اند و حالا که شاهین بخت بر شانه ایشان نشسته از استاندار تا رئیس‌جمهور با او یادگاری گرفته‌اند و نمای آخر تصویر وانت اهدایی است با آقایی که ایشان باشد و نامش میرزاآقا است.

دو:
‏اما اگر جناب میرزاآقا در اردوی تبلیغی دیگری عکس می‌داشت، آیا بازهم مشمول سخاوت رییس‌جمهوری و بیت‌المال و وانتِ شرکتِ دولتیِ ایران‌خودرو می‌شد؟

سه:
‏بعد که چندش کار درآمد گفتند بخش خصوصیِ مجهولی لطف کرده! واقعا؟ نام ندارد؟ و چرا به نام خود نکرده؟ و چه نفعی می‌برد در تدارک عکس برای اردوی دولت؟

چهار:
‏اگر جناب آقای احمدی‌نژاد یا جناب آقای رئیسی با بدبخت و محتاجی چون میرزاآقا عکس یادگاری و تبلیغی می‌گرفتند، مصداق ریاکاری و خریداری‌رای نبود؟ یا به قید اقبال جایزه بردن؟

پنج:
‏در ایام انتخابات به درستی سخن از نادرستی هدایای آستان قدس و شهرداری تهران به مردم بود. پس چرا آنچه برای دیگران نمی‌پسندیم برای خودمان پسندیده است؟ تهِ این معیارهای دوگانه کجاست؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ۳۰ اردیبهشت تصویر میرزا آقا را در انصاف نیوز دیدم ، با این تیتر:
    آقای روحانی! این عکس را بالای سرت نصب کن

    که من نوعی از آن ، اینرا فهمیدم، که جناب روحانی هر روز بایستی این قشر را در یابد و فراموش نکند .
    این تصویر واقعا استثنائی و طبیعی و شکار لحظه است، این چهره و این نگاه نمایندگی یک قشر را میکند و با شرکت خود در این مراسم ، مطالبه و امید و انتظار را میشود در نگاه این انسان دید.
    هیچ سناریوی از پیش نوشته ای و هیچ انتخاب و فرمان حرکتی از سوی کارگردانی و جائی دخیل نبوده است .
    افکار عمومی و فضای مجازی و به دنبال آن مطبوعات ، از این تصویر استقبال کردند ، که امری کاملا طبیعی است .
    و دریافت یک دستگاه وانت و تجلیل و روبوسی جناب روحانی از میرزا آقا ، مربوط به بعد از انتخابات است و نه هنگام تبلیغات انتخابات .
    برای جناب دهباشی این پدیده بسیار طبیعی و بسیار ساده و بی ادعا ( تکرار میکنم بی ادعا نه پر مدعا ) گویا قابل هضم نیست .

  2. انقد به ی انسان شریف “”بدبخت و … “” نگو … ! اگه بدبخته به خاطر شرایط اقتصادیه که مدیریت بر سر کشور آورده ! ضمنا او که خودش درخواست وانت نکرده ! بی ادب

    10
  3. ….‏اما اگر جناب میرزاآقا در اردوی تبلیغی دیگری عکس می‌داشت، آیا بازهم مشمول سخاوت رییس‌جمهوری و بیت‌المال و وانتِ شرکتِ دولتیِ ایران‌خودرو می‌شد؟……
    گرفتن وانت چه ربطی به رئیس جمهور و بیت المال داره !؟
    این قضیه مربوط میشود به بعد از انتخابات ، و یک شرکت خودرو سازی در راستای تبلیغ محصولات خودش ، به یک فرد نیازمند که چهره معروفی هم شده ، یک دستگاه وانت هدیه کرده که تبلیغ گسترده ای هم برای خود شرکت نامبرده شده است ، این همه جا و همیشه بوده است که یک شرکت و یک برند در جهت تبلیغات خود ، یا اسپانسر ورزشی میشوند یا کمک به خیرییه ها میکنند یا بعضی خودرو سازان ، خودرو هدیه میدهند یا زیر قیمت برای قرعه کشی جوایز محصولات دیگر شرکتها و بانکها ، ..
    مشکل جناب دهباشی جای دیگر است ، و این مشکل چنان گریبان گیر ایشان شده ، که منطق و انصاف دیگه یادشان رفته .

  4. جناب دهباشی ….اولا که عکس ایشون پخش شده بود و بعد اقای روحانی لطف کردند و ملاقاتشون کردند نه اینکه خودشون برن و از فقر ایشون برداشت تبلیغاتی کنند…دوما بعد از انتخابات دیگه به رای احتیاجی نداشتن از بزرگ منشی ایشون بوده اینکار ولی نبات و پارچه ی سبز زمان انتخابات و نیاز به رای بوده …شما فکرتو درگیر نکن زیاااد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا