خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ممانعت چمران از ارسال تذکر حافظی به شهرداری تهران

به گزارش انصاف نیوز، «رحمت الله حافظی» در متنی اینستاگرام با عنوان «در ممانعت چمران از ارسال تذکر حافظی به شهرداری تهران» نوشت:

حافظی از چمران خواست، حداقل حالا با پایان یافتن انتخابات، تذکر وی به شهردار تهران در مورد «شفاف سازی مالی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری» را ارسال کند.

◀️ رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در تاریخ 25 اسفندماه سال 95 در تذکری از شهرداری تهران خواست تا جهت شفاف سازی “عملکرد مالی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران” گزارشی را به شورا ارائه دهد.

◀️ بر این اساس از شهرداری خواسته شد تا در اولین جلسه فروردین ماه سال 96 شورا، گزارشی از دارایی ها، میزان سهم تجمیعی کارمندان و شهرداری، سرمایه گذاری ها و قراردادهای منعقده با صندوق و سود حاصله از آن را به شورا گزارش نماید.

◀️ این تذکر باید توسط مهدی چمران رئیس شورای شهر، امضا و ارسال شود که تاکنون با گذشت بیش از دو ماه، عملیاتی نشده است. به همین دلیل حافظی در نامه ای به تاریخ 31 اردیبهشت از رئیس شورا خواسته است تا با توجه به سپری شدن ایام انتخابات!! دستور ارسال این تذکر به شهرداری ابلاغ شود.

◀️ این درخواست مطابق با تبصره سوم مصوبه “مجوز تشکیل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران” بوده که بر اساس آن شهرداری تهران را ملزم می کند هر شش ماه یکبار گزارش حسن اجرای مصوبه و عملکرد مالی صندوق مذکور را به شورا ارسال کند که طی چهار سال گذشته این امر محقق نشده است.

. ممانعت چمران از ارسال تذکر حافظی به شهرداری تهران حافظی از چمران خواست، حداقل حالا با پایان یافتن انتخابات، تذکر وی به شهردار تهران در مورد "شفاف سازی مالی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری" را ارسال کند رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در تاریخ 25 اسفندماه سال 95 در تذکری از شهرداری تهران خواست تا جهت شفاف سازی "عملکرد مالی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران" گزارشی را به شورا ارائه دهد. بر این اساس از شهرداری خواسته شد تا در اولین جلسه فروردین ماه سال 96 شورا، گزارشی از دارایی ها، میزان سهم تجمیعی کارمندان و شهرداری، سرمایه گذاری ها و قراردادهای منعقده با صندوق و سود حاصله از آن را به شورا گزارش نماید. این تذکر باید توسط مهدی چمران رئیس شورای شهر، امضا و ارسال شود که تاکنون با گذشت بیش از دو ماه، عملیاتی نشده است. به همین دلیل حافظی در نامه ای به تاریخ 31 اردیبهشت از رئیس شورا خواسته است تا با توجه به سپری شدن ایام انتخابات!! دستور ارسال این تذکر به شهرداری ابلاغ شود. این درخواست مطابق با تبصره سوم مصوبه "مجوز تشکیل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران" بوده که بر اساس آن شهرداری تهران را ملزم می کند هر شش ماه یکبار گزارش حسن اجرای مصوبه و عملکرد مالی صندوق مذکور را به شورا ارسال کند که طی چهار سال گذشته این امر محقق نشده است. #شورای_شهر #شورای_شهر_تهران #حافظی #کمیسیون_سلامت #شهرداری #شهرداری_تهران #قالیباف #چمران

A post shared by Dr. Hafezi (@dr_hafezi) on

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا