خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ناظر بی حجاب شورای نگهبان؟!

کانال تلگرامی علی اکبر رائفی پور سخنرانی مشهور اصولگرایان، متنی را با عنوان «ناظر بی حجاب شورای نگهبان» منتشر کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، بخشی از متن کانال آقای رائفی پور که به عنوان نقل از «مشاهدات چند دانشجوی ایرانی از امریکا» منتشر شده در پی می‌آید:

«وقتی به حوزه‌ی انتخاباتی شهر شیکاگو (واقع در Holiday Inn) وارد شدیم، خانمی در حال أخذ مدارک شناسایی بود. با لحن شوخی به چند نفر از آشنایانش که آمده بودند رای بدهند می‌گفت «نظم رو رعایت کنید، من ناظر شورای نگهبانم ها!»

رای دادیم و گذشت و آن طرف‌تر یکی از دوستان را دیدیم که مسئول شعبه بود. گفت آن خانم واقعاً ناظر شورای نگهبان است، در حالت عادی بی‌حجاب می‌گردد و امروز شالی به صورت فرمالیته بر نصف موهایش انداخته…

بی‌نهایت تعجب کردم و پرسیدم منظورت این است که خود شورا این خانم را تعیین و معرفی کرده؟ گفت نه، دفتر حفاظت منافع این کار را انجام داده! …»


یک عکس

این عکس یکی از عکس‌هایی است که روز انتخابات از فضای شرکت ایرانیان خارج کشور در شعب اخذ رای منتشر شده و نشان می دهد که حجاب برای حضور آنها در پای صندوق رای ملاک نبوده است. این عکس مربوط به شعبه‌ی شیکاگو بوده و سایت‌های الف و ایران آنلاین آن را منتشر کرده اند اما ادعای کانال آقای رائفی پور را درباره ی ناظر شورای نگهبان رد یا تایید نمی کند.

ناظر بی حجاب شورای نگهبان؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اشکال ندارد که، آقايون اگر پاش بيفته، … رو هم براي حفظ اسلام خواهند کشت! (خودشون گفته اند، يه سرچ کوچولو توي اينترنت نشون ميده)

    13
  2. هى جانم !!!
    خدايا، بار پروردگارا ! چه دشوار است زندگى، بدون استاد فرهيخته رائفى و دكترينال حسن عباسى !

    19
    3
  3. ماکه نفهمیدیم راعفی پوراستادچی هستند؟تومملکت صدهادکتراتورشته های مختلف داریم ولی هیچکدام تریبون ندارند.

    10
    2
  4. یعنی همین عكس ساده رو بده دست رائفی پور با یه خطكش و پرگار و گونیا، ده بیستا نماد شیطانی ازش در میاره

    10
    1
  5. برادر هر کشوری فرهنگ خودش داره بر همگان ثابت شده ایرانیان مقیم خارج حجاب مد نظر رائفی رعایت نمیکنند بهتر هست حجاب دل رعایت کنیم شما که دم از حجاب میزنی حجاب برا زن فقط نیست تتلو هم با اون خالکوبی حجاب رعایت میکرد حدقل خالکوبی قایم میکرد پیش سید ریسی!!!

    5
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا