خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تغییر دشمن فرضی افراطیون از موسوی به روحانی

انصاف نیوز: یکی از رسانه های افراطیون با فوتوشاپ عکسی از مناظره 14 خرداد 88 بین موسوی و احمدی نژاد، تصویر حسن روحانی را با موسوی جایگزین کرد و نوشت که گزارش تلویزیونی 100 روزه ی روحانی، «ما را به یاد مناظره میرحسین موسوی با محمود احمدی نژاد در ۱۳ خرداد ۸۸ انداخت».
به گزارش انصاف نیوز، تندروها که دشمن فرضی خود را در محدودیت می بینند، با روی کار آمدن روحانی که به واسطه ی حمایت های جریان اصلاح طلب و میانه رو انتخاب شد، حالا روحانی را هدف گرفته اند و این طرح نگاه آنها را به رییس جمهور مشخص می کند.
روز 14 خرداد، محمود احمدی نژاد، رییس جمهور وقت و کاندیدای ریاست جمهوری، در مناظره با میرحسین موسوی، دیگر کاندیدای انتخابات، از زیر سوال بردن تمام دوران قبل از دولت خود از ابتدای انقلاب، کوتاهی نکرد و با خارج شدن از موضوعات مناظره، مطالبی خلاف واقع به تعدادی از شخصیت های مورد احترام حامیان رقیب خود مطرح کرد، همچنین به مسایلی به شدت تحریک آمیز مانند ماجرای «بگم بگم» پرداخت که به گفته ی علی مطهری، نماینده ی اصولگرای مجلس شورای اسلامی، یکی از بناهای اختلافات پس از انتخابات توسط او در آن مناظره گذاشته شد.
مشابه سازی روحانی – موسوی از نظر افراطیون این نگرانی را به وجود می آورد که آنها بخواهند پروژه های مقابله با اصلاح طلبان در سالهای اخیر را عینا برای دولت روحانی به کار بگیرند، همچنان که در مدت اخیر تا حدی از آن استفاده کرده اند، از جمله حمله به خودروی رییس جمهور و پرتاب کفش و تخم مرغ به سوی او می تواند نشانه های همین رویکرد باشد.
نکته ی دیگر این مشابه سازی، ادامه ی بازی افراطیون با رویکرد 88 است و این نشان می دهد آنها می خواهند همچنان با ادبیات و همان رویکرد با روحانی برخورد کنند. برای آنها قرار است روحانی همان نقش موسوی را بازی کند و خودشان نیز حالا به دنبال رفع «فتنه ی روحانی» باشند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا