خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تقلب دورهمی!

در این روزها که جریان شکست خورده در انتخابات از «تخلفات بسیار، آشکار و بی سابقه» در انتخابات ۹۶ می‌گوید و در بعضی محافل خصوصی‌تر مدعی «تقلب» می‌شوند، صداوسیما هم برنامه‌ی پربیننده‌ی «دورهمی» را با موضوع «تقلب» پخش کرد.

به گزارش انصاف نیوز، نکته‌ی جالب درباره‌ی این برنامه این است که قسمت «تقلب» این برنامه‌ی جنجالی سیاسی، دو ماه پیش و در ایام نوروز ضبط شده است و به دلایلی تا پریشب پخش نشده بود.

ابراهیم رئیسی، کاندیدای اصلی اصولگرایان که در این انتخابات با اختلاف زیاد شکست خورده است، بارها مدعی شده که صداوسیما در اختیار حسن روحانی، رقیب پیروز انتخابات بود!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام ، بیچاره آنهایی که بابت این حرف (تقلب) سالهاست محصور هستند و از حقوق اولیه جامعه مدنی محروم هستند . نمی دانم چه کسی مسئولیت آنها را در پیشگاه خدا و ملت بر عهده خواهد گرفت اگر گفته آقای رئیسی مسجل شود . عجب دور و زمانه شده است . تلک ایام نداولها بین الناس … خدایا عظمت و بزرگواری شما را سپاس بیکران باد که این گونه دست مکاران را رومی نمایی..

    11
    2
  2. برنامه قدیمیه…قبول
    اما باور كنید مهران مدیری دیگه مدیری قدیم نیست و نمكگیر رسانه میلی شده. و همین دلیل پس رفت كارشه. كافیه به سیر نزولی دورهمی نگاه كنید

    5
    1
  3. بهتر بود تمام آقایان به اصطلاح هنرمندی مثل آقای مدیری که درد نان دارند از تریبون رسانه ملی درست و با انصاف استفاده میکردند نه اینکه سوار موج تخریب شده اند و برای خود توشه میگیرند الان و در این زمان تخریب دولت شهامت نمیخواهد آقای مدیری
    شما اگر واقعا درد مردم و کشور را داشتید نه درد نان و محبوبیت بهتر بود در دوره دولت نهم و دهم زبان میگشودید و از نابسامانی و فساد و بیکاری و ویران کردن زیرساخت های کشور که هنوز هم گریبان گیر کشور هست انتقاد میکردین نه دولتی که ویرانه تحویل گرفته
    شما شاید عوام را فریب دهید آقای مدیری اما کارنامه شما هم نشان دهنده کار های نصفه و نیمه و بی کیفیت است که جز پول انگیزه دیگری برای کش دار کردن برنامه هایتان و بستن خزعبلات به ناف مردم ندارید .
    سفره انقلاب برای احزاب باد همیشه باز است آقای مدیری عجله نکنید
    محبوبیت و منفوریت مرز باریکی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا