خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای افشاگری علی ربیعی در جلسه‌ی استیضاح چه بود؟

علی ربیعی در جلسه استیضاح در پاسخ به پورابراهیمی اظهار داشت: امیدوارم جلسه استیضاح پارادایمی بشود برای مجلس. آقای لاریجانی من از شما توقع دارم در چارچوب استیضاح حرکت کنید کدام یک از مطالبی که گفته شد در چارچوب استیضاح بود استیضاح ۱۰ بند دارد که هیچ کدام از صحبت‌های گفته شده به بندهای آن مربوط نبود. چقدر به من تهمت زدند اما من یاد گرفتم وارد بعضی مسائل نشوم.

به گزارش ایلنا وی خطاب به محمدرضا پورابراهیمی گفت: آقای پورابراهیمی آقای کهنوجی را می‌شناسید رزومه ایشان دست من چه کار می‌کند اگر ایشان مدیر عامل مس می‌شد مشکلات شما با من حل می‌شد. نامه‌ای که در دست دارم توسط نیروی انتظامی نوشته شده تضمین آن هم نیروی انتظامی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص صحبت پورابراهیمی در مورد دختر پزشکیان گفت: دختر ایشان قبل از وزارت و مسئولیت من مشغول بودند شما دختر مسلمان شاگرد اول فوق لیسانس را که قبل از مسئولیت‌های من مشغول به کار بوده زیر سوال می‌برید.

وی افزود: ایشان بگویند من فقط نامه یک دختر مظلوم را نشان‌تان می‌دهم. دختری که برجسته است ایشان به من می‌گویند یا این را بردار یا من تو را استیضاح می‌کنم یا ۱۵۰ میلیون به حساب این شخص بریز یا استیضاح می‌کنم به فقرا پول نده و به هر کسی من می‌گویم پول بده.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا