خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش به تحول در مدیریت «همشهری»!

«علی اصغر شفیعیان» مدیر مسوول انصاف نیوز، در توییتر نوشت:

دو روز پیش توییت کردم: «همشهری یکی از غول‌های رسانه‌ای کشور که سالها در اختیار یک قالیباف اصولگرا بود، به زودی به اهالی رسانه برخواهد گشت».

امروز یکی از دوستان واکنش شخصی به نام «فرید ابراهیمی» را نشانم داد که نوشته است:

«سال ۸۴ که شفیعیان و همسرش از ایسنا اخراج شدند، تنها جایی که همسرش رو پذیرفت تا از گرسنگی نمیرند روزنامه تهران امروز قالیباف بود».

برایش نوشتم:

مهم نیست، این هم دروغی قالیبافی. نه من، نه مطهره از ایسنا اخراج نشدیم، یعنی تا حالا از هیچ جایی اخراج نشده‌ایم. من ابتدای سال 85 استعفا دادم.

وقتی استعفا دادم، نامه را گذاشتم و رفتم؛ حتی منتظر تسویه حساب هم نماندم. همان زمان هم استعفایم را منتشر کردم.

بعد هم، مطهره که تا 87 با ایسنا کار می‌کرد، بعد از آن با اعتماد ملی و ایلنا. بعد مدتی با تهران امروز کار کرد، اما اولا از گشتگی نبود، پول خبرنگاری می‌گرفت، نه نجومی مدیریتی!

در آن روزنامه هم جلوی تندروی آنها علیه اصلاح‌طلبان می‌ایستاد، نه این که مانند «رضا حقیقت‌نژاد» ویژه نامه‌ی فتنه را در روز تعطیل درآورد برای پخش در نماز جمعه 🙂

بله همین حقیقت‌نژاد که حالا مفسر بی‌بی‌سی است 🙂 و البته با سایت «ایران وایر» همکاری دارد و چه گزارش‌ها که علیه قالیباف منتشر نکرده در آن سایت!

ثانیا آن روزنامه که مال سازمان تبلیغات بود و معلوم نشد چطوری واگذار شده! رابطه‌ی سردار قالیباف با تهران امروز که تکذیب می‌شد، چی شد حالا مال ایشان بوده؟

راستی خرج تهران امروز از کجا می‌آمد؟ خرج سایت‌های فردا و شفاف چطور؟ از کجا می آید؟ 🙂 ابهام آنها مانند پرونده‌ی سال 84 است که روحانی در مناظره گفت 🙂

خب: بهتر است مدیریت همشهری را خالی بفرمایید از اهالی قالیباف 🙂 جنازه‌ی این غول رسانه‌ای کشور به زودی با حضور مدیرانی اهل رسانه جان خواهد گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا