خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واكنش هنرمندان به شكست سنگین استقلال برابر العين

برخی از بازیگران سینما و تلویزیون با انتشار مطالبی در اینستاگرام اعلام کردند٬ همچنان از تیم فوتبال استقلال حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا در مصاف با العین متحمل باخت شش بر یک شد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

هنرمندان حوزه سینما و تلویزیون که برخی‌شان هم از طرفداران «دو آتیشه» استقلال هستند به این شکست واکنش نشان دادند و حمایت خود را از این تیم اعلام کردند.

در ادامه برخی از این واکنش‌های اینستاگرامی را می‌خوانید:

امیر جعفری که از هواداران تیم استقلال است با انتشار عکس لوگوی تیم استقلال نوشت: «تو را تنها گذاشتن کار من نیست.»

 

بهنوش بختیاری که از طرفداران تیم پرسپولیس است، با اعلام حمایت از استقلال نوشت: «پرسپولیسیم….اما درست در این شرایط از هموطنان استقلالی میخوام که از همیشه بیشتر استقلالی باشید و حامی و پشتیبان تیمتون…گل خوردن و گل زدن قانون فوتباله….باخت واسه فوتباله…اصلا ناراحت نباشید و تیمتون رو تشویق کنید..چه ببره چه ببازه….خداییش من اولین باره که از باخت استقلال ناراحتم و این پست رو کاملا صادقانه و از روی قلبم گذاشتم….چون در مقابل تیمی بود که ازش متنفرم…..اگر در مقابل پرسپولیس بود الان کری خونی و بچه پررو بازی داشتم…….ولی واقعا غلط کرده مارو ببره…..‌غلط کرده….میزنیمش….لهش میکنیم….شل وپلش میکنیم….نیمه گمشده و مخاطب خاصو……بهش…….فقط پست بذاریددر جهت حمایت از استقلال
برزیلم از المان هفت تا خورد….برزیل بد بود؟؟؟نه فوتباله دیگه….بی خیال….منم همپای شما الان آبی آبیم….نماز روزه قبول.»

 

برزو ارجمند هم درباره این شکست نوشت: «با هر نتيجه اي صد در صد استقلاليم. اينم پست براي دوستان با ادب پرسپوليسي كه از باخت تيم محبوبم اينقدر خوشحال شدن، البته كه فرق من با اون دوستاني كه كامنت گذاشتن تو همين رفتاره. بله حتي اگر ١٢ بر صفر هم ببازيم با افتخار آبي خواهم ماند تا ابد.»

 

پویا امینی هم که از قدیم جزو طرفداران استقلال بوده است با اعلام حمایت از استقلال اینطور نوشت: «حمايتت مى كنيم…
پر افتخارترين تيم ايران در آسيا. برد و باخت هميشه هست. با تكيه بر جوانان، اميد به آينده اى بهتر. به اميد موفقيت ساير تيم هاى ايران.»

 

بهاره ارجمند هم درخصوص این بازی این چنین نوشت: «ببازه، ببره، تيم محبوبِ منه، دوستش دارم، تا هميشه
بخدا فحاشی و ناسزا با كُری خوندن فَرقی دارد… هميشه در بازی های بين المللی آرزوي قلبی من بُرد تيم پرسپوليس بوده هست و خواهد بود. حالا تو هي بنويس رفيق، هي بنويس. كلام ناصوابت رو سرازير كن در صفحات علاقمندان به تيم رقيبت. هي بنويس و باز من مينويسم رقيب، ما رفيقيم در عرصه های بين المللي و رفيق، ما فقط رقيبيم در بازي هاي ملي و داخل وطن، حال تو هي بنويس رفيقِ رقيب، بنويس!

منظور كلي من از اين متن طرفداران هردو طرف آبي و قرمز هست، چطور ميشه از شكست هركدوم از نمايندگان محبوبمون خوشحال بشيم و در دنياي مجازي با واژگان سخيف كَمَر به قتل طرفداران تيم مقابل ببنديم …چطور واقعا؟»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا