خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکاوی مرزهای «سیاه نمایی» در رسانه

برنامه تلویزیونی 180 درجه شبکه افق این هفته به واکاوی مرزهای سیاه نمایی در رسانه و بررسی سیاه و سفیدهای رسانه‌ای خواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی برنامه «180 درجه» برنامه تلویزیونی این هفته به واکاوی مرزهای سیاه‌نمایی در رسانه و بررسی سیاه و سفیدهای رسانه‌ای خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت 20:30 روز جمعه 12 خرداد ماه با موضوع بررسی مرزهای سیاه نمایی در رسانه و با حضور آرش خوشخو سردبیر هفت صبح و فرشاد مهدی پور سردبیر صبح نو روی آنتن شبکه افق می رود.

موضوعی که در این برنامه قرار است به آن پرداخته شود بررسی مسئله سیاه نمایی در رسانه می باشد.

در هر قسمت از برنامه «180 درجه» با توجه به موضوع یک هیات همراه در برنامه حضور دارد که به تناسب بحث، نظر 2 مهمان برنامه را مورد سوال قرار می دهند و یا مخالفت و موافقت خود را با آنها اعلام می کنند که در این برنامه علی اصغر شفیعیان سردبیر انصاف نیوز، مهدی کوهیان مستندساز، مرتضی بیات سردبیر هفته نامه پنجره و صادق وفایی دبیر شبکه های اجتماعی خبرگزاری مهر «180 درجه» را همراهی می کنند.

این برنامه به صورت یک مجله با آیتم‌هایی جدید تولید می‌شود که به فراخور موضوعات متغیر است. این بخش‌ها شامل اسکایپ بین المللی، مستند ویژه، آیتم نوستالژی و یک آیتم طنز در تاکسی با حضور امید مهدی نژاد خواهد بود که یک یا چند مورد از آنها در هر برنامه پخش خواهد شد.

سید مرتضی فاطمی در سری جدید همچون فصل گذشته علاوه بر اجرا، تهیه کنندگی و سردبیری این مجله تلویزیونی و فواد صفاریان پور نیز کارگردانی را بر عهده دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا