خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیدار کروبی و ابطحی با آیت الله صانعی و آیت الله بیات

«حسين کروبی» فرزند حجت الاسلام والمسلمین «مهدی کروبی»، و سيدمحمدعلي ابطحي در سفر كوتاهي به قم، با آيت الله شيخ يوسف صانعی و آیت الله بیات زنجانی ديدار كردند.

در گزارش ارسالی به انصاف نیوز آمده است که «در اين ديدار با توجه به سوابق عالمانه آيت الله صانعي كه از مبرزترين شاگردان امام خميني بوده است، از بي مهري‌هایی كه در طول سالهای اخير به اين مرجع تقلید شده است و باعث نگراني آقای كروبی بود اظهار تاسف شد و از ديدگاههای مترقيانه و مردم محور ايشان در اين سالها و بخصوص در ايام انتخابات اخير و توجه ويژه اي كه هميشه به سرنوشت محصوران داشته‌اند و آنان را فراموش نكرده اند تقدير و تشكر شد. همچنين در اين سفر ديداري با آیت الله بيات زنجانی انجام شد و از تلاش‌ها و زحمات صادقانه ایشان و ياداوري هميشگي محصوران و موقع شناسي ايشان در مسايل كشور تقدير شد».

دیدار کروبی و ابطحی با آیت الله صانعی و آیت الله بیات

67984985988

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقای روحانی بعد از پایان انتخابات و رای 24 میلیونی و اعتماد مردم به شما برای بار دوم….در همین گام اول عدم دیدار شما با مراجع عالیقدر حامی شما همچون ایت الله صانعی و زنجانی موجی عظیمی از نا امیدی و ناراحتی را در بین رای دهندگان به شما به وجود اورده…همچنین مردم شاهد رفتار و ادبیات اصولگریانه و محافظه کارانه همراه با تملق مضاعف نسبت به گذشته هستند….امیدوارم کاری نکنید که مردم احساس کنند تصمیم به تغییر منش گرفته اید و دیگر تفاوتی بین شما و اقای ریسی وجود ندارد

  2. امام علی به فرماندار خود:
    قلبت را مملو از محبت همه مردم کن چرا که آنها یا هم دین تواند یا همنوع تو

  3. این دو بزرگوار هم از مراجع اند؟
    هیچ وقت در اخبار مراجع در صدا و سیما ندیدیمشون
    از مراجع ایران خودمون هستند دیگه؟!

    1. عزيزم چراغ خانه ، مراجع شما فقط مراجع عظام و علماي اعلام آقايان رسائي ، آقاتهراني، حسينيان ، فلاحيان ، حسين شريعت مداري، الله کرم و ده نمکي هستند! لذا شما را چه به فقه و فقيه و افقه؟

  4. چرا اقای روحانی در سفر به قم بعد از انتخابات با ایات الله صانعی و زنجانی که از مراجع حامی ایشان بودند دیدار نکردند ؟؟؟؟؟؟؟؟ برای تنویر افکار عمومی توضیح دهید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا