خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کتاب‌های کمک درسی ریاضی و علوم هفتم

رپورتاژآگهی

کتاب‌های کمک درسی، مجموعه‌ای است که در چند سال اخیر به علت کمک به دانش آموزان در جهت درک بهتر مطالب درسی طراحی شده. این کتب، در درک جامع مطالب بسیار مفید هستند و قطعا ابزار جانبی عالی برای دانش‌آموزان محسوب می‌شوند. در این مطلب با کتاب‌های کمک درسی تحت تالیف انتشارات گاج در دو درس علوم و ریاضی برای پایه‌ی هفتم بیشتر آشنا می‌شوید.

کتاب کمک درسی ریاضی هفتم

برای این هدف، یعنی کمک‌رسانی برای درک بهتر مطالب ریاضی پایه‌ی هفتم انتشارات گاج چند جلد کتاب طراحی کرده که به شرح زیر است:

دفتر ریاضی هفتم

دفترریاضی هفتم، جزو سری کتاب‌های دفتر انتشارات گاج هستند. دراین سری کتاب، تمرین‌های کتاب درسی بدون حل عینا آورده شده، درواقع با خرید آن شما یک مجموعه کامل و جداگانه از تمرین‌های کتاب دارید، که هم می‌توان برای جلوگیری از کثیف شدن کتاب استفاده کنید و هم در زمان امتحانات برای حل راحت‌تر و مجدد سوالات کتاب که قطعا مجموعه‌ی مهمی محسوب می‌شود. بنابراین با داشتن این کتاب، شما تمامی سوالات ریاضی هفتم را به همراه محل پاسخ دارید.

کتاب ریاضی هفتم سری پرسمان

کتاب ریاضی هفتم پرسمان، کتابی از مجموعه پرسمان انتشارات گاج است. کتاب‌های سری پرسمان، از مجموعه پرسش‌هایی مشابه امتحانات نهایی تشکیل شده. این مجموعه دارای چندسری سوال است و از سه بخش، سوالات تشریحی و پاسخ‌های تشریحی مشابه کتاب درسی  و درسنامه تشکیل شده است. پس در این کتاب شما چند مجموع سوال تشریحی ریاضی هفتم را به همراه پاسخ‌های تشریحی آن خواهید داشت که در برای زمان امتحانات کمک خوبی برای درک بهتر مطالب و تثبیت آن‌ها در حافظه دارد، البته قبل از حل یا بعد از حل این سوالات، می‌توانید درسنامه‌ی هر بخش را که به صورت مختصرتر از مطالب کتاب و البته کاربردی‌تر نوشته شده، مطالعه کنید.

کتاب ریاضی هفتم سری سیر تا پیاز

کتاب ریاضی هفتم سیرتاپیاز، همان‌طور که از نام آن معلوم است، مربوط به مجموعه سیرتاپیاز انتشارات گاج است. درمجموعه‌ی سیرتاپیاز، شما با سه بخش و سه کاربرد مواجه هستید. بخش درسنامه، سوالات تشریحی و سوالات تستی. بنابراین می‌توانید، برای آموختن ریاضی هفتم، ابتدا به بخش درسنامه مراجعه کرده و برای امتحانات مدرسه به سراغ سوالات تشریحی بروید و درنهایت برای درک جامع‌تر و یا شرکت در آزمون‌ها، از سوالات تستی استفاده کنید. این مجموعه برای دانش‌آموزانی که با هدفی غیر کنکور قصد مطالعه مطالب را دارند، منبع بسیارخوبی است.

کتاب ریاضی هفتم سری کارپوچینو

در کتاب ریاضی هفتم سری کارپوچینو، با هدف پیشرفت در دروس به وسیله‌ی تمرین طراحی شده. آن با درسنامه‌ی مختصر و کاربردی در کنار آن مجموعه وسیع و متنوعی از سوالات مواجه هستید. این کتاب‌ها به تنوع سوالات شهرت دارند و برای تمرین زیاد در منزل و کلاس درس طراحی شده‌اند و یک ابزار برای کلاس درس است.

کتاب ریاضی هفتم سری 6420

کتاب ریاضی هفتم سری 6420، مجموعه‌ای است که در آن دو دسته سوال ارائه می‌شود. دسته‌ی اول مربوط به نوبت اول و دسته‌ی دوم مربوط به نوبت دوم تحصیلی است و در آن شما می‌تونید با سری سوالات بسیاری در این نوبت‌ها مواجه شوید.

کتاب ریاضی هفتم سری شاهکار

کتاب ریاضی هفتم سری شاهکار، با هدف آماده‌سازی دانش‌آموزان برای امتحانات کلاسی و کمک به درک بهتر مطالب طراحی شده و در آن مطابق با مطالب کتاب درسی و به همان ترتیب نمونه‌سوالاتی از سطح ساده تا دشوار طراحی شده و می‌توانید، برای هر فصل به دامنه‌ی وسیعی از سوالات دسترسی پیداکنید.

کتاب ریاضی هفتم سری iQ

کتاب ریاضی هفتم سری iQ، مجموعه‌ای است که مختص به سوالاتی که سطح آن از سایر سوالات بالاتر است و برای آزمون‌های سخت‌تر و مهم‌تر طراحی شده. بنابراین درصورتی که نیاز فرد فراتر از آموزش کلاسی باشد و قصد شرکت در یک آزمون دشوار و مهم را داشته باشد، این مجموعه منبع بسیارخوبی برای آمادگی خواهدبود.

کتاب کمک درسی علوم هفتم

برای این هدف، یعنی کمک‌رسانی برای درک بهتر مطالب  درس ریاضی پایه‌ی هفتم انتشارات گاج چند جلد کتاب طراحی کرده که به شرح زیر است:

کتاب علوم هفتم سری کارپوچینو

کتاب علوم هفتم سری کارپوچینو، با هدف درک مطلب در کلاس و تمرینات در منزل طراحی شده، این کتاب و مجموعه‌های مشابه آن برای کار با معلم طراحی شده و به کمک یک مدرس برای درک مطالب آن احتیاج است و در واقع یک ابزار کمکی کلاس درس است. در کتاب پرسش‌های بدون پاسخ برای هر بخش و مجموعه سوالات نوبت اول و دوم گذاشته شده.

کتاب علوم هفتم سری پرسمان

کتاب علوم هفتم سری پرسمان، به سه بخش درسنامه، سوالات تشریحی و پاسخ‌های تشریحی تقسیم می‌شود. بخش درسنامه بسیار کوتاه و مختصر بوده و یک توضیح اجمالی درباره‌ی منبع است. درکنار آن مجموعه سوالات تشریحی که برای امتحانات نهایی بسیارکاربردی است وجود دارد که پاسخ‌های تشریحی جامعی مطابق مطالب کتاب درسی برای آن آماده شده .

کتاب علوم هفتم مجموعه کتاب های کار

کتاب علوم هفتم مجموعه کتاب های کار و کلیه‌ی مطالب کتاب را دربرمی‌گیرد. در بخش اول آن سعی شده مطالب کتاب به صورت کاربردی‌تر با به‌کارگیری تصویر و مثال ارائه شود و در بخش دوم دامنه‌ی متنوعی از سوالات ارائه می‌گردد. اما بخش سوم شامل مجموعه سوالاتی مرتبط با امتحانات میانی، نیمه اول و نیمه دوم می‌شود. بنابراین با کمک آن می‌توانید کلیه‌ی دوره‌ی تحصیلی را طی کنید و کتاب جامعی برای هدف پیشرفت در نمرات درسی و ارتقای دانش است .

کتاب علوم هفتم سری شاهکار

در کتاب علوم هفتم سری شاهکار، مجموعه سوالاتی با ترتیب مطالب داخل کتاب طراحی شده که از سطوح ساده تا دشوار، دسته‌بندی می‌شود و برای امتحانات کلاسی یا کمک به درک و فهم عمق‌تر مطالب و تثبیت آن‌ها در ذهن منبع جامعی است.

کتاب علوم هفتم سری 6420

کتاب علوم هفتم سری 6420، در این کتاب سوالات نیمه اول درس علوم و نیمه دوم وجود دارد و برای هر نوبت می‌توانید به مجموعه‌ی گسترده‌ای سوالات دسترسی پیداکنید و خود را برای امتحان آماده کنید.

کتاب علوم هفتم سری سیر تا پیاز

کتاب علوم هفتم سری سیر تا پیاز، با سه بخش درسنامه، سوالات تشریحی و سوالات تستی مواجه هستید. بنابراین سه نیازاساسی را برطرف می‌کند. هم ازطریق آن می‌توانید، مطالب را به صورت فشرده‌تر و کاربردی‌تر مطالعه کنید و هم با دونوع سوال تشریحی و تستی درک خود را بسنجید و باعث تثبیت بهتر مطالب شوید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا