خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عکس های جدید شهاب حسینی در «شهرزاد 2»

عکس‌های جدید شهاب حسینی در سریال”شهرزاد 2″ منتشر شد.
به گزارش هنر آنلاین: شهاب حسینی ایفاگر نقش قباد در سریال “شهرزاد”، این روزها مشغول بازی در سری دوم و سوم این سریال است.
قباد یکی از اضلاع اصلی این مثلث عاشقانه میان شهرزاد و فرهاد است و شهاب حسینی به زیبایی در فصل اول این سریال به ایفای نقش پرداخت.
سریال “شهرزاد” به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی محمد امامی در 28 قسمت سال گذشته منتشر شد. “شهرزاد” روایتگر قصه دختری است به نام شهرزاد (ترانه علیدوستی) دانشجوی پزشکی و فرهاد (مصطفی زمانی) روزنامه نگار عاشق که می خواهند با هم ازدواج کنند. داستان در سال ۱۳۳۲ و زمامداری دکتر مصدق اتفاق می‌افتد. پدران این دو از افراد گوش به فرمان شخصی متنفذ به نام بزرگ آقا (علی نصیریان) هستند . تحولات ۲۸ مرداد فرهاد را که روزنامه‌نگار و از طرفداران پر و پا قرص مصدق است، به دلیل اتهام به قتل و توطئه علیه سلطنت به پای چوبه دار می‌کشد، اما بزرگ آقا او را نجات می‌دهد . پس از آن ماجرا که دیگر فرهاد کمی از وحشت زدگی‌اش کم شده تصمیم می‌گیرند تا مراسم عروسی بگیرند اما از آنجایی که دختر  بزرگ آقا، شیرین ( پریناز ایزدیار ) که با پسر عموی خود قباد ( شهاب حسینی ) ازدواج کرده و قادر به بچه دار شدن نیست، بزرگ آقا تصمیم می‌گیرد تا به ازای کاری که برای فرهاد انجام داده، شهرزاد با قباد ازدواج کند و برای او وارثی را به دنیا آورد.
شهرزاد با قباد ازدواج می‌کند و این آغاز قصه‌های “شهرزاد” است. فصل اول سریال با استقبال بسیار زیاد مخاطبان روبه رو شد و همین امر نیز موجب شد تا فتحی به سراغ ساخت فصل دوم وسوم این سریال برود.
و حالا گروه سخت مشغول کار هستند تا طبق آنچه که اعلام شده 29 خرداد اولین قسمت از فصل دوم این سریال به شبکه نمایش خانگی بیاید.
شهاب حسینی در شهرزاد2

شهاب حسینی در شهرزاد2

شهاب حسینی در شهرزاد2

شهاب حسینی در شهرزاد2
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا