خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهار پشیمانی صانعی از رفتاری با مرحوم شریعتمداری

آیت الله صانعی ضمن ابراز پشیمانی از رفتاری که در ابتدای انقلاب با مرحوم آیت الله شریعتمداری داشته است، می گوید: حالا بعد ٣٥ سال گاهی که سری به مدرسه فیضیه میزنم این طلبه‌های جوان تندرو عینا آن رفتار را با من می‌کنند. سبحان الله.

به گزارش انصاف نیوز، «علی تاجرنیا» فعال سیاسی اصلاح طلب این خاطره را نقل کرده که متن آن در پی می‌آید:

در مشهد خدمت حضرت آیه الله العظمی صانعی بودیم موضوعی را مطرح کردند که اگرچه شاید بیانی از عیب خودشان بود ولی درس آموز بود و ارادت مرا به ایشان و به خلوصشان بیشتر کرد.

فرمودند: «در قضایای مربوط به مرحوم آیت الله العظمی شریعتمداری من خیلی جوانتر از حالا بودم. از کوچه ای که ایشان از منزل میامدند تا دارالتبلیغ (قمی های جمع خوب میشناسند) من در مسیر مقابل حرکت میکردم چشم در چشم ایشان می‌شدم و برای نشان دادن بغض، تحقیر و مخالفتم به ایشان سلام نمی‌کردم.

حالا بعد ٣٥ سال گاهی که سری به مدرسه فیضیه میزنم این طلبه‌های جوان تندرو عینا آن رفتار را با من می‌کنند. سبحان الله.

این روزها که برخی از سر بغض و برای تخریب این حرف‌ها را در مورد من می‌زنند به این فکر می‌کنم که تاوان کدام رفتار را می‌دهم؟ این را برای تنبه خودم و شما برادران و خواهرانم گفتم که مراقب خودمان باشیم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصافاً مايه مباهاته ، در تاريخ سابقه نداره مرجع تقليدى از رفتار گذشته خود اظهار ندامت كنه.اين رفتار و گفتار خدا پسندانه را مقايسه كنيد با اظهارات آن …. كه با سوگند به اسماء جلاله اخيراً مدعى شده دكتر ظريف كتباً به دشمنان تعهد داده كه سردار قاسم سليمانى را كت بسته تحويلشان دهد !

    31
    4
    1. ببخشید شما یک مرجع روشن بین را با یک طلبه امثله خوان ……..؟ همین روشن بینی هاست که اسباب خوشنامی دنیا واخرت اشخاصی مانند ایشان است……..

      18
      1
  2. سلام مگهوهمین آقای یوسف صانعی نبود که از شبکه دو سیما گفت )سال 1365 که اگر به قصد اهانت از اماکن متبرکه کربلا یا نجف یا مکه و مدینه یک خشت بردارند یا تخریب کنند بر همگان واجب کفایی هست برای دفع این هجمه قیام کنند و بروند حتی اگر دومیلیون نفر آدم(با توجه به جمعیت آن زمان )در این راه کشته شوند و بنده زمانی که صدام بخشی از حرم شریف امیرالمومنین و ایضا کربلا را تخریب نمود وبا گلوله توپ مورد اصابت قرار داد و یا وقتیکه آمریکا به آنجا صدمه وارد نمود ندیدم ایشان واکنشی نشان بدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا