خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش دستیار جلیلی به علی مطهری

دستیار سعید جلیلی در زمان دبیری شورای عالی امنیت ملی دولت احمدی نژاد، به نامه‌ی علی مطهری نایب رییس مجلس به رییس قوه قضاییه درباره‌ی رفع حصر [لینک] واکنش نشان داد.

به گزارش انصاف نیوز، مهدی محمدی در تلگرام نوشت:

علی مطهری مدت‌هاست خود را متولی مساله حصر موسوی و کروبی می داند. تازگی هم نامه ای به رییس قوه قضاییه نوشته و حرف های هزاربار گفته در این باره را یک بار دیگر تکرار کرده است.

من چند سوال ساده از ایشان می پرسم، شاید باب گفت وگویی را باز کند.

١- حصر مصوبه شورای عالی امنیت ملی و روحانی رییس این شوراست. اگر قصه حصر هم یکی دیگر از دروغ های حضرات برای سرکیسه کردن ملت نیست، بگویند چرا در این ٤ سال موضوع حصر را حتی یک بار لااقل در دستور کار این شورا نگذاشته اند؟ آیا حق نداریم فکر کنیم آقای روحانی در تداوم این موضوع برای خود منافعی قائل است؟

٢- از ماجرای حقوقدانی آقای روحانی که سر در نیاوردیم، علی مطهری اما ظاهرا مختصر درسی خوانده است. یک سوال حقوقی از ایشان و آقای رییس جمهور مشترکا: همین حالا اگر مصوبات شورای عالی امنیت ملی را از دولت بگیرند، آیا دولت حتی یک ساعت می تواند صرفا با استناد به قوانین و رویه های عادی کشور را اداره کند؟ چطور است که مصوبات شورا آنجا که گره گشای کار دولت است، قانونی است و اینجا که خلاف خواست سیاسی حضرات است، غیرقانونی است؟

٣- آقای مطهری بفرمایند فاصله ٢٥ بهمن ٨٩ که حصر اعمال شده، از ٢٢ خرداد ٨٨ که روز انتخابات و آغاز فتنه بود، چقدر است؟ در این حدود دو سال که موسوی و کروبی راست راست در خیابان های کشور راه می رفتند و مردم را به جان هم می انداختند، چرا کسی کار به کار آنها نداشت؟ و ٢٥ بهمن که حصر اعمال شد، مگر در این مملکت چه رخ داده بود؟

٤- و یک سوال دیگر، روزی که حصر اعمال شد حسن روحانی در شورای عالی امنیت ملی چه کاره بود و در آن جلسه چه رایی داد؟

نامه علی مطهری به رییس قوه قضاییه درباره حصر

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. متاسفانه یکی از آسیبهای این جریان نئو اصولگرا ادبیات تند و بی ادبانه ی آنهاست که در طول هشت سال احمدی نژاد کلا رفتار پرخاشگرانه را در کشور ترویج کرد …. آقای محمدی که سنش از من هم کمتر است حالا بماند که خود را تئوریسین می داند و به قول یکی از دوستانش مغزش را چندتا کامیون یا …(دقیق نام وسیله یادم نیست ) ببینید در همین متن چند خطی چندبار نسبت به آفای روحانی و مطهری بی ادبی کرده و باز هم چون خیلی با سواد است آنها را بی سواد و بدون علم ( مخصوصا روحانی ) دانسته است … خود نامه با نیست خوبی نوشته نشده تا منتج به نتیجه ی خاصی شود ..

    11
    1
  2. واکنش جناب دستیار جلیلی ، همیشه با کنش جامعه مواجهه میشود .
    این قسمتی از واکنش این جناب در روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی بود:

    عضو شورای مرکزی جبهه مردمی تصریح کرد: تلاش برای شتاب دادن به روند سریع ریزش آرا روحانی و ایجاد اجتماع و وحدت بین نیروهای انقلابی و منتقدان وضع موجود ریشه اصلی اقدام فداکارانه و مجاهدانه تصمیم آقای قالیباف بود.

    9
    1
  3. مادام كه امكان نمايش پاسخى صحيح ، صريح و مستدل وجود نداره بازنشر چنين مقالات گزنده اى چه توجيهى ميتونه داشته باشه ؟!

    10
  4. این فرد ظاهرا از دستیاران جلیلی بوده و جلیلی هم از مریدان مصباح می باشد،از افرادی مثل محمدی بیشتر از این چه انتظاری باید داشته باشیم؟

    4
    1
  5. انتشار چنين سؤالات رندانه اى كه عارى از صداقت است و تنها به قصد باج گيرى سياسى مطرح شده بجز نمك پاشيدن بر زخم محصوران و درآوردن حرص اصلاح طلبان چه كاركردى دارد ؟! . كافى بود سر سوزنى شهامت بخرج ميداديد و « حقيقت » را كه قبلاً در سخنان نيم سطرى احمدى مقدم و يك سطرى شمخانى منعكس شده است را يادآورى مى كرديد، آسمان به زمين مى آمد ؟! يا دارتان ميزدند ؟!

    4
    1
  6. خودتونو بکشید هم کسی که موسوی و کروبی رو تو حصر کرد خود روحانی بود و توی انتخابات به همه درباره رفع حصر دروغ گفت و با این صحبت فقط رای رو به خودش جذب کرد

    1. …… جان
      اون موقع احمدی نژاد رئیس شورای امنیت ملی بود. افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      شما چه بد خودتو به ……. می زنی . ولی ما رو فرض نکن . خودتی. 29 اردیبهشت هم معلوم شد که ما نیستیم

  7. واقعا کجای نامه غیر منطقی است اگر واقع بین نباشیم یقینا 4 سال اینده هیچ توجیهی برای قصورها و پاسخ به مردم نداریم باید انتظارات و مطالبات تمامی مردم تحلیل ودر حد توان براورده شود ودر هر موردی مشکلی وجود داشت بدون لکنت زبان با مردم در میان گذاشت

  8. واقعا کجای نامه غیر منطقی است؟؟!!!
    شورای عالی امنیت ملی به ریاست احمدی نژاد در دفاع از نتیجه به سود او، معترضان رو به اقامت اجباری و …. مثلا محکوم کرده. کجاش غیر منطقیه که کسی که بهش گفتند بخاطر طرح کردن «رفع» حصر، باهات برخورد می کنیم ولی حالا رئیس جمهور شده بجای رئیس جمهورسابق مسئول حصر شمرده بشه؟ کجاش غیر منطقیه؟؟؟؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا