خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مرورگر افتضاح «اینترنت اکسپلورر» به گورستان تاریخ پیوست!

کیارش خمسی، انصاف نیوز: دیروز خبرهایی مبنی بر غیرفعال شدن مرورگر لعین «اینترنت اکسپولرر» به گوش رسید و خیال تمامی علاقه‌مندان به اینترنت را راحت کرد.

این مرورگر فاجعه بعد از 27 سال بالاخره دست از سر کچل ما برداشت و به گورستان تاریخ اینترنت پیوست. امید همه ما به از بین رفتن فرزند ناخلف او «مایکروسافت اج» است تا به طور کامل بتوانیم از تجربه و رابط کاربری بد این دو خلاص شویم. این اتفاق میمون باعث چندین تغییر نیز خواهد شد. اول این که متولی سیستم جامع دانشجویی [گ…..] فکری به حال سازگاری این سیستم با مرورگرهای بهتر نظیر گوگل کروم را می‌کنند تا دانشجویان کمی کمتر مجبور به فحاشی شوند. دوم این که دیگر با ویدیوهای که نیاز به «ادوبی فلش» دارند و کار نمی‌کنند مواجه نمی‌شویم و اعصابمان خورد نمی‌شود. سوم و مهم تر از همه این است که همگان با سرعت لود شدن بهتر دیگر مرورگرها به آرامش روانی که 27 سال دنبال آن هستند می‌رسند. (البته در عوض گوگل اطلاعات مارا تجزیه و تحلیل می‌کند پس بهتر است از مرورگر های بر پایه کریپتو استفاده کنیم؛ نه بیت کوین هم که تا 22 هزار دلار ریخت و باید کریپتو را تحریم کنیم!)

به امید روزی که خبر برسد که واتس اپ، که همیشه از نظر امکانات حدود 4 سال از تلگرام عقب تر است نیز دیگر کار نمی‌کند و همانطور که «اینترنت اکسپلورر» ، «رتبه الکسا» و «گوگل پلی سرویسز» دست از سر ما برداشتند و به امید روزی که تمامی ابزارهای گوگل ram و cpu ما را کمتر درگیر کنند. به امید روزی که کارشناسان تست نرم افزار، اپلیکیشن ها و محصولات را خوب تست کنند تا با فاجعه ویندوز 11 مواجه نشویم و مجبور باشیم با ویندوز عزیز 10 کار کنیم یا آپدیت های فوتوشاپ اعصاب ما را خورد نکند. همچنین خرم آن روز که ویندوز و اندروید به صورت خودکار تصمیم با آپدیت 2 گیگابایتی نگیرند. البته شایسته است به باگهای اپلیکیشن های داخلی هم اشاره کنیم تا جانب انصاف را نیز رعایت کرده باشیم.

شایان ذکر است که دل خوشی از آیفون و مک و لینوکس و … ندارم و فعلا بهترین گزینه همین اندروید و ویندوز ملعون است!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا