خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دفاع قاطع مرعشی از لیست اصلاح طلبان شورای شهر

یک عضو هیات رییسه شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: موضوع اعتراضی «شفافیت لیست» را از کسانی که هشتگ می‌زنند بپرسید.

به گزارش انصاف نیوز، «حسین مرعشی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: لیست شورای شهر تهران لیست بسیار جامع و خوبی است و خیلی هم دقیق تنظیم شد.

وی افزود: لیست را گروههای اصلاح طلب بسته‌اند و حالا هرکس خوشش آمده یا بدش آمده، مهم این است که مردم پسندیدند و رای دادند.

مرعشی یادآور شد: به دلیل علاقه خدمت، 700نفر متقاضی داشتیم و فکر میکنم باید یک شورای 700نفره درست کنیم تا همه بتوانند شرکت کنند و مسئله‌ای بوجود نیاید.

این عضو هیات رییسه شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان باذکر خاطره‌ای گفت: موحوم پدرمان یک اتومبیل جیپ داشت  که نشستن عقبش خیلی سخت و جلو نشستن راحت بود، وقتی قصد سفر داشتیم همه سعی می‌کردند کنار باشند تا صندلی عقب پر شود و آن‌ها جلو بشینند؛ مرحوم آقا هم می‌گفت تنها راهش این است که یک جیپ سفارش دهیم که همه آن جلو باشد.

مرعشی گفت: حال ما هم باید ان‌شاالله برای سری‌های آینده شورای 700 نفره درست کنیم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. وی افزود: لیست را گروههای اصلاح طلب بسته‌اند و حالا هرکس خوشش آمده یا بدش آمده، مهم این است که مردم پسندیدند و رای دادند.

    برای شعور این فرد باید تاسف خورد! مردم بخاطر فلان کسک یا دیگر افراد ناشناخته رای ندادن که …! به دو علت رای دادیم یکی جلوگیری از شکست اصلاحطلبا و دومی تایید همراه با ناخشنودی خاتمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا