خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اتهام یک اصولگرا به عضو شورای نگهبان: نفوذ یعنی این!

یک فعال رسانه‌ای اصولگرا در کلیپی از سخنرانی او که منتشر شده، «محسن اسماعیلی» عضو حقوقدان شورای نگهبان را به «نفوذ» متهم کرد.

به گزارش انصاف نیوز، این فعال رسانه‌ای تندرو، محسن اسماعیلی را به خاطر اظهارات منتقدانه نسبت به رفتار و گفتار برخی از اعضای شورای نگهبان در سال 88، مورد حمله قرار داده است.


اسماعیلی چه گفته بود؟

«محسن اسماعیلی» عضو شورای نگهبان که حالا عضو مجلس خبرگان نیز هست، در دی ماه سال 93 در گفتگویی با ایرنا گفته بود: «ممکن است تخلفاتی در انتخابات صورت گرفته باشد؛ اما اتهام تقلب در انتخابات 88 تهمت بزرگی بود که به جمهوری اسلامی ایران‌ زده شد.» محسن اسماعیلی همچنین نظام انتخاباتی در کشور را از جهات مختلف نیازمند بازنگری کلی دانست و گفت: «در دوره‌های انتخاباتی گذشته تاکنون به مرور تاثیر تبلیغات، پول و وعده‌های نامزدها در نتیجه انتخابات بیشتر شده و این مساله نگران‌کننده است. … همه مسائل فتنه 88 از نوع رفتار آقای احمدی‌نژاد در مناظرات انتخاباتی که از رسانه ملی پخش شد، نشات نمی‌گیرد هرچند ایشان رفتار مناسبی نداشتند. … «رفتار آقای احمدی‌نژاد در مناظرات خلاف شرع و اخلاق بود که رهبر معظم انقلاب نیز این نوع رفتار را مورد نکوهش قرار دادند، اما رفتار نادرست احمدی نژاد در مناظرات آنقدر مهم نبود که چنین واکنش گسترده‌ای به‌صورت یک فتنه بعد از انتخابات داشته باشد.» او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «برخی اعضای این شورا در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 موضع‌گیری‌های خاصی نسبت به برخی نامزدهای ریاست جمهوری داشتند، بنابراین در انتخابات تا حدی قانون را زیر پا گذاشتند.» محسن اسماعیلی افزود: «اگر بخواهیم منصفانه درباره جریان فتنه 88 قضاوت کنیم باید بگوییم که برخی اعضای شورای نگهبان از حق خود به‌عنوان یک داور پا را فراتر گذاشتند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وقاحت حدیقفی ندارد دران مناظره کذایی ورفتار نانجیبانه با نخست وزیر امام وووووووووووواگر تلنگر درحد نوازشی به اقایان شورای نگهبان وارد شود قران به اتش کشیده شده است…..

    28
    3
  2. پس واضح و مبرهن است که نفوذ چیز بسیار خوبی تشریف دارد چون موجب می شود شخصی که به او نفوذ شده است دست کم بخشی از حقیقت را بگوید حتی اگر مطلوب اصولگرای بی اصول نباشد.

    26
    2
  3. اتفاقا همین انتخابات 96 هم بعضی از اعضای محترم این شورا عملا از آقای رئیسی حمایت کردند و آقایون روحانی رو به تخلف متهم می کنند … !

    11
    3
  4. راست ميگه ديگه ! اگر نفوذى نشده بود كه سه تن از فقهاى شوراى نگهبان در ميتينگ تبليغاتى رئيسى در قم شركت نمى كردند ؟! سابقه اين نفوذ به ٨٨ برميگرده

    12
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا