خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نرگس کلباسی» در «ماه عسل» غیرزنده پخش شد!

برای اولین بار، برنامه‌ی تلویزیونی «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی که همیشه زنده پخش می‌شد، با حصور «نرگس کلباسی» به صورت غیرزنده پخش شد!

به گزارش انصاف نیوز، صداوسیما هنوز در این باره توضیحی نداده ولی علیخانی در اینستاپستی می‌گوید که به دلیل سفر خانم کلباسی برنامه ضبط شده است؛ با این حال این احتمال می‌رود که از آنچه احتمالا این فعال اجتماعی در برنامه می‌گفته اطمینان نداشته‌اند و نتوانسته‌اند او را موظف به خودسانسوری کنند.

نرگس کلباسی اشتری که در هندوستان فعالیت اجتماعی می‌کرد، پس از حادثه‌ای که برای یکی از کودکان تحت نظر او افتاد، به اتهام قتل غیرعمد به حبس محکوم شد اما با پیگیری‌های وزارت خارجه و شخص محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه، پرونده مختومه شد.

در آن زمان، برخی تندروها در داخل، در تحلیل‌هایی او را به اتهاماتی عجیب متهم می‌کردند.

اصلاح طلبان و حامیان دولت در زمانی که خانم اشتری با مشل حقوقی در هند درگیر بود از او پشتیبانی می‌کردند و به نظر می‌رسد او در برنامه‌ی زنده تلویزیونی از آنها یاد می‌کرده است.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. و چون نباید هیچ کار درست و خیری از دکتر روحانی و ظریف و خاتمی و … گفته شود پس باید برنامه غیر زنده باشد تا بشود برید و ….کار درست را فقط جناب احمدی نژاد انجام می دادند …. واقعا شرمتان باد ….

    3
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا