خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بودجه 93 شبیه کپی پیست است

انصاف نیوز: هفتمین و آخرین جلسه فوق‌العاده هیأت دولت شنبه به منظور ادامه بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ به ریاست حسن روحانی برگزار شد و مابقی تبصره‌ها و مواد لایحه بودجه به تصویب دولت رسید. یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، می گوید که دولت در مورد بودجه عجله کرده است.

دکتر مسعود پزشکیان، وزیر دولت اصلاحات در گفتگو با انصاف نیوز گفت: به نظر من دولت در زمینه ی بوجه عجله کرده، یعنی بودجه ای که دولت در عرض 100 روز آماده کرده و بعد خلاصه می گویند ما بودجه مان آماده است این بودجه اگر قرار بر کارشناسی و ارزیابی باشد و بعد اطلاعات درست به دست بیاید، این زمان برای این کار به نظر من زمان کمی بوده است. در هر صورت دولت می گوید من آماده کردم اما بیشتر شبیه کپی پیست بودجه ی سال قبل بوده و یک درصدی را اضافه کردند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین گفت: در رابطه با حوزه ی بهداشت و درمان، باید ببینم طبق قانون آوردند یا همان قبلی را آوردند و فقط یک درصدی بالا برده اند، اگر بودجه ی قبلی را با یک درصد تغییر نوشتند که آن موقع ما با دولت حرف داریم ولی اگر کار کارشناسی کردند و در چارچوب قانون نوشته باشند ما استقبال می کنیم.
پزشکیان تصریح کرد: ولی بعید است در 100 روز این کار خیلی حساب شده باشد، با این حال باید آن را دید؛ قضاوت پیش از واقعه درست نیست.
بنا بر این گزارش، دولت محمود احمدی نژاد در سالهای آخر لایحه ی بودجه ی سالیانه را با تاخیر فراوان به مجلس ارایه می کرد که این تاخیر از مدت زمان قانونی، باعث اعتراضات بسیاری بود. دولت جدید که حدود 100 روز از روی کار آمدن آن می گذرد، سعی داشته است که لایحه ی بودجه را برای موعد قانونی یعنی نیمه ی آبان ماه برساند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا