خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تجمع اعتراض‌آمیز هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش

خبرگزاری فارس گزارش داد: هواداران تیم فوتبال استقلال با حضور در مقابل وزارت ورزش و جوانان مدیران کنونی این باشگاه را پرسپولیسی خطاب کرده و به عملکرد آنها معترض شدند. از روزهای گذشته تعدادی از هواداران تیم استقلال در صفحات مجازی با هم قرار گذاشتند که با حضور در مقابل وزارت ورزش و جوانان نسبت به اتفاقات رخ داده در این باشگاه معترض شوند و از مسئولان وزارت ورزش بخواهند تا به نحوه مدیریت در این باشگاه ورود کنند. از ساعت 10 صبح امروز تعدادی از هواداران تیم استقلال رفته رفته خود را به مقابل درب اصلی وزارت ورزش و جوانان رسانده و اعتراض خود را با آوردن بنر و پرچم‌هایی از استقلال به گوش مسئولان وزارت ورزش رساندند. آنها شعارهایی هم علیه سلطانی فر وزیر ورزش سر دادند.

طرفداران تیم استقلال بعد از حضور در مقابل وزارت شعارهایی را علیه افتخاری مدیرعامل این باشگاه سر داده و وی را مدیر پرسپولیسی خطاب کردند. همچنین استقلالی‌ها علی فضل‌الله‌زاده را نیز مورد تشویق قرار داده و بنرهایی را در حمایت از مدیرعامل سابق استقلال به دوربین عکاسان و دوربین‌های تلویزیونی نشان دادند.

بعد از حضور طرفداران تیم استقلال نیروی انتظامی نیز در خیابان سئول مستقر شده و البته طرفداران استقلال همچنان در حال سر دادن شعار علیه مدیران این باشگاه هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا