خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صداوسیما حادثه تیراندازی را چگونه بازتاب می‌دهد؟

شبکه‌های خبری صداوسیما دقایقی پس از آغاز حادثه‌ تیراندازی در مجلس و حرم امام (ره)، اخبار مربوط به این حادثه را در قالب زیرنویس بازتاب دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه خبر که همزمان با این حادثه به پخش برنامه‌های روتین خود ادامه می‌دهد، در کنار پخش اخباری از تیراندازی در مجلس و حرم مطهر، با آوردن زیرنویس‌هایی چون «اوضاع تحت کنترل است» و «تلاش برای بازداشت مهاجمان ادامه دارد»، در عین حال سعی در ایجاد آرامش میان مردم دارد.

شبکه خبر حادثه‌ی تیراندازی امروز را در قالب تیترهایی چون «در تیراندازی چهار مهاجم در مجلس هفت یا هشت نفر زخمی شدند»، «تلاش برای بازداشت مهاجمان ادامه دارد»، «مسئولان نظامی و امنیتی تأکید کردند اوضاع تحت کنترل است»، «در پی تیراندازی فرد دیگری در حرم مطهر امام (ره) حداقل دو نفر مجروح شدند» به صورت زیرنویس منعکس می‌کند.

با پایان برنامه روتین «مشاغل سخت» در شبکه خبر، گوینده این شبکه در گفت‌وگویی تلفنی با رنجبرزاده، عضو هیات رییسه مجلس برای لحظاتی جزییات حادثه را از ربان وی جویا شد که رنجبرزاده ضمن بیان خبرهایی از این حادثه تاکید کرد که نمایندگان در صحن علنی به کار خود ادامه داده‌اند.

او در عین حال توضیح داد که چند نفری که وارد مجلس شده‌اند خود را مخفی کرده‌اند و در تلاش هستیم آن‌ها را دستگیر کنیم.

بر اساس این گزارش ایسنا، علاوه بر شبکه خبر، شبکه خبری انگلسی زبان پرس‌تی‌وی هم در قالب «خبر فوری» به اعلام این حادثه پرداخت. شبکه العالم هم این خبر را به شکل زیرنویس و به صورت خبر فوری منعکس کرد.

سایر شبکه‌های تلویزیونی به پخش برنامه‌های روتین خود ادامه داده‌اند.

این حادثه در سرفصل بخش‌های خبری تلویزیون در حد همین زیرنویس‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا