خرید تور تابستان ایران بوم گردی

داعش: حملات تروریستی تهران کار ما بود

خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه در خبری فوری اعلام کرد که گروه تروریستی داعش مسوولیت دو حمله امروز به مجلس شورای اسلامی ومرقد امام خمینی (ره) را بر عهده گرفت.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه گزارش داد: خبرگزاری ‘أعماق’ وابسته به داعش بر روی کانال تلگرام خود اعلام کرد که این گروه مسئولیت دو حمله امروز یکی به پارلمان ایران ودیگر به مرقد (امام) خمینی (ره) را بر عهده گرفته است.

خبرگزاری اعماق گفته است : چند نفر از اعضایش به مرقد خمینی (ره) وساختمان پارلمان ایران در مرکز تهران حمله کردند.

مدیرکل ضد تروریسم وزارت اطلاعات کشورمان روز چهارشنبه گفت : امروز چند تیم تروریستی در شهر تهران اقدام به عملیات تروریستی کردند که عوامل یک تیم قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند.

دو تیم تروریستی در حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی قصد عملیات انتحاری داشتند که تیم تروریستی در حرم امام مورد ضربت قرار گرفت و عامل انتحاری خود را منفجر کرد.

تیم دیگر که به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی راه یافته در محاصره کامل قرار گرفته است.


ترامپ حوادث تروریستی تهران رامحکوم کند

رئیس شورای روابط خارجی آمریکا در توییتی که پس از رخدادهای تروریستی امروز تهران منتشر ساخت از ترامپ خواست تا این اقدام را محکوم نماید.

ریچارد هاس امروز(چهارشنبه) درتوییتی خطاب به رئیس جمهوری آمریکا نوشت: اگر قرار است که محکوم کردن تروریسم معنا دار باشد، نباید گزینشی بوده و مانند اروپا، باید آن را در تهران نیز محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، حوادث تروریستی امروز تهران که در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی (ره) رخ داد، تاکنون منجر به مجروح شدن چند تن از هموطنان شده است.

گروه تروریستی داعش دقایقی پیش در خبرگزاری منتسب به خود مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا