خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الهلال عربستان و النصر عربستان 21 مرداد 1402 | فینال جام قهرمانان باشگاه‌های عرب 2023 (دربی ریاض)

پخش زنده الهلال عربستان و النصر عربستان 21 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 18:30 در فینال جام قهرمانان باشگاه‌های عرب رودررو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: قهرمانی النصر با معجزه کریستیانو رونالدو؛ الهلال 1 _ النصر 2 + خلاصه بازی

الهلال و النصر عربستان تیم‌های محبوب شهر ریاض پایتخت عربستان که مهمترین دربی آسیا پس از دربی تهران را برگزار می‌کنند امروز و از ساعت 18:30 در فینال جام قهرمانان باشگاه‌های عرب 2023 به مصاف هم می‌روند.

دومین دربی مهم آسیا قرار است در ورزشگاه ملک فهد عربستان که از قضا بدل به مخروبه هم نشده و با حضور ستاره‌های سال‌های نه چندان دور فوتبال اروپا برگزار شود.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده الهلال عربستان و النصر عربستان 21 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا برروی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده فوتبال الهلال عربستان و النصر عربستان 21 مرداد 1402

پخش زنده الهلال عربستان و النصر عربستان 21 مرداد 1402 | فینال جام قهرمانان باشگاه‌های عرب 2023 (دربی ریاض)
پخش زنده الهلال عربستان و النصر عربستان 21 مرداد 1402 | فینال جام قهرمانان باشگاه‌های عرب 2023 (دربی ریاض)

جام قهرمانان باشگاه‌های عرب 2023

مسابقات جام باشگاه‌های عرب 2023 سی‌امین دوره این مسابقات نه‌چندان منظم و نه‌چندان باقاعده بین باشگاه‌های کشورهای عربی قاره آسیا و البته آفریقا است که با حضور 16 تیم الترجی تونس _ الاتحاد عربستان _ الصفاقسی تونس _ الشرطه عراق _ السد قطر _ الهلال عربستان _ الاهلی لیبی _ الوداد مراکش _ الزمالک مصر _ النصر عربستان _ الشباب عربستان _ منستیری تونس _ الوحده امارات _ الکویت کویت _ راجا کازابلانکا مراکش _ شباب بلوزداد الجزایر در عربستان سعودی برگزار می‌شود که حالا به ایستگاه پایانی رسیده است

در تاریخ این مسابقات الرشید عراق و الترجی تونس هرکدام با 3 قهرمانی پرافتخارترین‌ها هستند هرچند مجموعا عربستان سعودی با 8 قهرمانی پرافتخارترین کشور تاریخ این مسابقات است.

پخش زنده الهلال عربستان و النصر عربستان 21 مرداد 1402

در ادامه خریدهای بزرگ و عجیب و غریب فوتبال عربستان در این سال‌ها النصر یکی از پرافتخارترین تیم‌های این کشور که با خرید کریستیانو رونالدو در فصل پیش آغازگر این انقلاب ورزشی بود دست به خریدهای بزرگی زده است و تا بحال مارسلو بروزوویچ کاپیتان اینتر در فینال لیگ قهرمانان فصل پیش و سادیو مانه ستاره سابق لیورپول و بایرن مونیخ را به خدمت گرفته است.

روبن نوس، کالیدو کولیبالی، میلیکوویچ ساویچ و مالکوم نیز به خدمت الهلال قهرمان فصل پیش جام حذفی عربستان، نایب قهرمان دوره پیشین لیگ قهرمانان آسیا و پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال عربستان در داخل و خارج درآمده‌اند.

در آمار قهرمانی لیگ، الهلال 18 بر 9، در آمار فتح جام پادشاهی یا همان جام حذفی، الهلال 10 بر 6 و در آمار فتح سوپرکاپ عربستان الهلال بر 2 از النصر پیش است و در مجموع افتخارات داخلی الهلال 52 بر 23 پیش است و پرافتخارترین تیم عربستان است.

در حوزه بین المللی هم اوضاع به همین شکل است و الهلال پرافتخارترین تیم آسیا 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان شده، 2 بار جام در جام را فتح کرده و 2 بار هم فاتح سوپرکاپ آسیا شده حال آنکه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا حسرت بزرگ النصر است و در دو جام دیگر و کم اهمیت تر نیز النصر تنها یک بار قهرمان شده است؛ در همین مسابقات نیز الهلال سابقه 2 قهرمانی را دارد درحالی که النصر در صورت پیروزی در بازی امروز برای اولین بار آن را فتح می‌کند.

گفتنی است النصر در حوزه افتخارات بیشتر با الاتحاد جده رقابت دارد هرچند که در حوزه افتخارات بین المللی از این تیم هم جا می‌ماند ولیکن به هر روی این تیم از پرطرفدارترین تیم‌های عربستان است و اخیرا نیر با جذب کریستیانو رونالدو اعتباری باورنکردنی و جهانی بدست آورده است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده الهلال عربستان و النصر عربستان 21 مرداد 1402 را امروز از ساعت 18:30 و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا