خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سکه آتی تحویل اردیبهشت ماه، 950 هزار تومان

با افزایش قیمت اونس جهانی طلا و قیمت سکه و ارز در بازار داخلی، سکه آتی نیز با رشد مواجه شد و در سررسیدهای سال آینده به 950 هزار تومان رسید.

 

به گزارش خبرنگار ایسنا، با افزایش قیمت دلار و سکه در بازار آزاد، قیمت سکه آتی نیز در تمامی قراردادها با افزایش مواجه شد و به محدوده 940 هزار تومان رسید.

 

بر این اساس با رسیدن قیمت سکه در بازار نقدی به 945 هزار تومان، سررسیدهای آتی نیز با افزایش مواجه شدند و سکه تحویل دی ماه با افزایش به 944 هزار تومان رسید و سکه تحویل اسفند نیز با قیمت 945 هزار تومان داد و ستد شد.

 

در این میان قراردادهای سال آینده نیز با رشد مواجه شدند به طوری که قرارداد تحویل اردیبهشت 1395 به قیمت 946 هزار تومان رسید و رشد 0.26 درصدی تجربه کرد، در این شرایط سکه تحویل تیر ماه سال آینده نیز رشد کرد و در قیمت های 950 هزار تومان داد و ستد شد.

 

علاوه بر افزایش قیمت سکه در بازار نقدی و آتی، قیمت دلار نیز با جهش مواجه شده و با ورود به کانال ۳۷۰۰ تومانی روند صعودی خود را آغاز کرده است. این در حالی است که تقاضا در بازار جهانی طلا در سایه تنش‌های خاورمیانه و سقوط بازارهای بورس جهان، افزایش یافته و پیش بینی شده است که با ادامه دار شدن این روند، قیمت سکه در بازار داخلی نیز با افزایش مواجه شود.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا