خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رحیمی: نتیجه انتخابات شهر تهران نهایی شد

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران از نهایی شدن نتیجه انتخابات شورای شهر در پایتخت خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا رحیمی در جمع خبرنگاران درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تهران گفت: ۱۹۰ شکایت در دوره قبل ارائه شده بود در دوره جدید و در بازه زمانی ۴۸ ساعته ۹ شکایت جدید رسید و ما این ۹ شکایت را مجدداً مورد بررسی قرار دادیم.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران این شکایات را مرتبط با کاندیداهای عضو لیست خدمت و شخص چمران و سروری مطرح کرد و گفت: این دو فرد بیشترین اصرار را بر بازشماری آراء داشتند و هم به هیأت مرکزی و هم به شخص رییس مجلس مراجعاتی داشتند و علیرغم اینکه هیچ دلیلی در شکایت‌های خود نداشتند به دنبال بازشماری آرا بودند.

نماینده مردم تهران یادآور شد: در مرحله قبل هیأت نظارت شهر تهران در پی شکایاتی در چند مرحله نتایج ۵۰ نفر اول را مورد بررسی قرار داد و صورتجلسات صندوق‌ها را با سامانه وزارت کشور تطبیق داد تا اگر انحرافی وجود داشته، اصلاح شود که نه تنها انحرافی مشاهده نشد بلکه چند رأی اضافه برای آقای چمران لحاظ شده بود.

او ادامه داد:  این دوستان درخواست بازشماری ۶ صندوق را به علت تخلف داشتند اما برای نشان دادن حسن نیت، مقرر شد تعداد ۱۰ صندوق مورد بازشماری قرار گیرد و برای بازشماری این ۱۰ صندوق جلسه مشترکی با حضور شکایت کنندگان و رئیس هیأت نظارت تهران تشکیل و نهایتاً تصمیم هیأت نظارت به اطلاع آقایان چمران و سروری رسید که با اولویت ۶ صندوق ادعایی ۱۰ صندوق بازشماری شود. اما در نهایت این دوستان از اعتراض خود صرف‌نظر کردند و بر همین اساس با اتفاق آراء نتیجه انتخابات شهر تهران نهایی شد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا