خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیگیری فیلم حلیم پنبه‌ای: «دروغ است»

«الو سلام، اتحادیه صنف کباب و حلیم و پزندگان غذای سنتی؟ بله. شما هم تو حلیم‌تون پنبه پیدا کردید؟». این اولین واکنش مدیر اجرایی اتحادیه‌ی صنف کباب و حلیم و پزندگان غذای سنتی در پی پیگیری صحت و سقم فیلم حلیم پنبه‌ای در فضای مجازی بود.

«بهادری» در پاسخ به تماس تلفنی خبرنگار انصاف نیوز گفت: چطور فرق گوشت و پنبه را تشخیص نمی‌دهید؟ یک عده خواستند حلیمی‌ها را خراب کنند. یک ماه حلیمی‌ها می‌خواهند فروش کنند، این را هم مردم خرابشان کردند. از دیروز تا حالا هزاران تلفن به ما شده است که این موضوع را پیگیری کنند. مگر مملکت قانون ندارد که کسی پنبه در حلیم بریزد؟ پس چرا باور می‌کنند؟ در روزنامه‌ها تکذیبیه زدیم، در کانال اتحادیه هم منتشر کردیم.

بهادری افزود: در این فیلم، حلیم را زیر آب گرفته و گوشت‌هایش را درآورده و به همه می‌گوید که پنبه است! خب برای پختن حلیم وقتی گوشت داغ است باید آن را آنقدر بکوبی و هم بزنی تا بتوانی بخوری. باید نرم باشد. گوشت را به صورت تکه‌ای که نمی‌توان در حلیم انداخت.

وی درباره‌ی گزارش‌ها از تخلفات احتمالی نیز گفت: تخلفاتی امسال نداشتیم و به همه‌ی حلیم فروشان گفتیم تنها کسانی که بنر اتحادیه را دارند می‌توانند حلیم بفروشند. ما فقط به مجوزداران این اجازه را دادیم.

در روزهای اخیر، فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن فردی مدعی وجود پنبه به جای گوشت در حلیم یکی از حلیم فروشی‌ها شده بود و ادعا می‌کرد که حلیم فروش‌ها از این روش استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا